موسسه اعزام دانشجو آوای دانش آیریا
مشاوره رایگان تلفنی

هفت روز هفته از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب

فهرست مطالب
دانشگاه متروپلیتن – Metropolitan Egyete
خانه » مقالات دانشگاه های مجارستان » دانشگاه متروپلیتن – Metropolitan Egyete

فهرست مطالب

نمایش ویدیو درباره دانشگاه متروپلیتن

دانشگاه متروپلیتن بوداپست (به مجارستانی Budapesti Metropolitan Egyete) یک موسسه آموزش عالی خصوصی معتبر در بوداپست مجارستان است.

این کالج ارتباطات و تجارت بوداپست (Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola) دوره های کارشناسی منظمی را در ارتباطات تجاری، ارتباطات بین المللی، مدرک مشترک در ارتباطات (روزنامه نگاری) و خدمات عمومی و مدیریت بازرگانی اروپا ارائه می‌کند.

این دانشگاه در سال 2003 به عنوان یک مؤسسه آموزش بزرگسالان نیز معتبر شناخته شد. تا قبل از آن بیشتر به عنوان دبیرستان و کالج فعالیت می کرد.

دانشگاه متروپلیتن بوداپست آموزش خبرنگاران تلویزیونی را با مشارکت تلویزیون عمومی مجارستان آغاز کرده است. دپارتمان زبان این دانشگاه به عنوان مرکز آزمون زبان رسمی (EURO، ITK-Origo و TOEIC) عمل می کند و دوره های زبان منظم، تجاری و ویژه را ارائه می دهد.

ساختمان‌ تمام دانشکده‌ها مجهز و مدرن است و اخیراً بازسازی شده‌اند و یک ساختمان کاملاً جدید با فناوری پیشرفته در سال 2005 با حمایت اتحادیه اروپا در این دانشگاه ساخته شد.

دانشگاه متروپلیتن بوداپست، به غیر از دوره های کارشناسی، همچنین دوره های حرفه ای و تحصیلات تکمیلی، دوره های تجاری در ارتباطات، ارتباطات تجاری و مدیریت عمومی اروپا را ارائه می دهد. این دانشگاه همچنین دارای یک مدرسه متوسطه  (مدرسه حرفه ای دو زبانه BKF ) است. BKF بر مطالعات ارتباطات و رسانه، تجارت، اقتصاد و بازاریابی، گردشگری و هتلداری، و هنرهای کاربردی و رسانه ای متمرکز است.

دانشگاه علوم کاربردی متروپولیتن بوداپست اولین جشن فارغ التحصیلی خود را در 26 فوریه 2005 برگزار کرد، زمانی که مدرسه با اولین دانشجویان ارتباطات تجاری که در ژانویه 2005 فارغ التحصیل شدند، خداحافظی کرد.

در سال 2009، دانشگاه متروپلیتن بوداپست کالج گردشگری هلر فارکاس را ادغام کرد و یک موسسه هنرهای تجسمی با برنامه های کارشناسی در زمینه عکاسی، گرافیک، طراحی رسانه، فیلمبردار، فیلم و مطالعات رسانه ای تأسیس کرد.

 این برنامه ها در سال 2010 آغاز شدند. علاوه بر پردیس اصلی، در سال 2010 پردیس خیابان Rózsa نیز دروازه های خود را برای دانشجویان هنر، گردشگری و پذیرایی باز کرد.

اهداف اصلی دانشگاه متروپلیتن

دانشکده‌های مختلف دانشگاه متروپلیتن بوداپست

دانشگاه متروپلیتن بوداپست، به دنبال تربیت دانشجویانی با استانداردهای اتحادیه اروپا در زمینه‌ های علوم اجتماعی، مطالعات اقتصادی، هنر، ارتباطات و گردشگری در دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد، آموزش ‌های خاص حرفه‌ای است. هدف دانشگاه متروپلیتن بوداپست این است که دانشجویان با داشتن مهارت ها و توانایی ها متنوع در شغل، حرفه و فرآیندهای خلاقانه خود موفق باشند. دانشجویان این دانشگاه به عنوان متخصصان و هنرمندان عالی و خلاق شناخته شده می شوند، آنها می توانند مستقل فکر کنند، در تمام زندگی خود متعهد به یادگیری و پیشرفت باشند و در قبال جامعه خود احساس مسئولیت کنند.

دانشکده زبان

دوره های زبان عمومی به زبان های عربی، چینی، هلندی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، اسپانیایی، سوئدی برگزار می‌شوند.

دوره مقدماتی زبان انگلیسی (کالج انگلیسی)  برای کسانی که می خواهند به حداقل سطح مورد نیاز برای ورود به برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه‌های مجارستان برسند در دانشگاه متروپلیتن بوداپست برگزار می ‌شوند. همچنین دوره ‌های زبان مجارستانی در دانشگاه Metropolitan به عنوان زبان دوم برای کسب برخی از مهارت های ارتباطی محلی برگزار می‌شوند.

دوره های توسعه مهارت ها مثل نوشتن آکادمیک، مهارت های مطالعه موثر و انگلیسی تجاری نیز جز دوره ‌های محبوب این دانشکده است.

دانشکده ارتباطات

یکی از اهداف این دانشکده در کنار آموزش و تحقیق، توسعه همکاری های حرفه ای با شرکت ها و سازمان ها است. اساتید دانشگاه متروپلیتن نه تنها اساتید مطرح بین المللی، بلکه متخصصان محترمی هستند که در نقش های ارتباطی مختلف کار می کنند.

 دانشجویان این دانشکده همچنین می توانند با استفاده از استودیوهای مجهز تلویزیون و رادیو دانشگاه متروپلیتن بوداپست به دانش عملی دست یابند.

حوزه اصلی دانشگاه متروپلیتن بوداپست رسانه های معاصر، به طور دقیق تر تحقیق در زمینه ها و محیط رسانه است. آموزش روزنامه نگاری به طور ویژه چه به صورت چاپی و چه آنلاین از نقاط قوت این دانشگاه است. این  دانشکده همچنین با پردیس هنر (با عکاسان، طراحان فیلم و رسانه، هنرمندان تولید تلویزیون) همکاری می کند

دانشکده ارتباطات دانشگاه متروپلیتن بوداپست

موسسه هنرهای رسانه و تصویر متحرک

این دانشکده به دنبال راه ‌حل ‌هایی برای چالش ‌های هنر معاصر است، جایی که مفاهیم هنری، خلاقیت و دانش فنی مهمترین نقش را ایفا می‌کنند. دانشجویان دانشگاه متروپلیتن فرصت را دارند در عین حال که روش های کاربردی روزمره را تجربه می‌کنند، با خلقت فردیت هنر خود را نیز کشف کنند. همه فعالیت ها با کمک متخصصان حرفه ای و تجهیزات با کیفیت بالا انجام می شوند. دانشجویان دانشگاه متروپلیتن  بوداپست می توانند در دوران تحصیل بر روی پروژه‌های واقعی و صنعتی کار کنند، و در طول این کارها می توانند روابط حرفه ای ارزشمندی ایجاد کنند.

هدف اساتید هنرهای متحرک ارائه دانش عملی پیشرفته به دانشجویان است که می تواند در هر محیط بین المللی اجرا شود.

انستیتو METHODOLOGY

مؤسسه روش شناسی به بررسی رشته هایی می پردازد که برای دریافت مدرک اقتصاد ضروری هستند. وظیفه اصلی مؤسسه ارائه دانش اولیه به دانشجویان است که می توانند در طول تحصیلات بعدی خود از آنها بهره ببرند، این دوره‌ها به طور کل تفکر منطقی، مهارت های تحلیلی و مهارت های فناوری اطلاعات را بهبود می‌بخشند.

این انستیتو در سه زمینه اصلی فعالیت می‌کند:

-ریاضیات اقتصادی

-آمار

-انفورماتیک

انستیتو METHODOLOGYدانشگاه متروپلیتن

از آنجایی که این موضوعات معمولاً برای دانشجویان جز پیچیده‌ترین موضوعات هستند، اساتید دانشگاه متروپلیتن به طور ویژه بر مشاوره شخصی تأکید می‌کنند.

انستیتوی علوم اجتماعی و روابط بین الملل

در دانشگاه متروپلیتن بوداپست دانشجویان در ترم های اول درس علوم اجتماعی را می گذرانند، زیرا دانشگاه قصد دارد دانشجویان را برای تحصیل در سطوح بالاتر و بعداً در طول تخصص خود آماده کند. چندین رویداد حرفه‌ای توسط این دانشکده در طول سال سازماندهی می‌شوند که در آن سخنرانان برجسته بین المللی حضور دارند و برای دانشجویان فرصت‌های شبکه ‌سازی که برای ادامه مسیر تخصصیشان واجب است ایجاد میشود. اساتید دانشگاه متروپلیتن همواره با توجه به تمامی تغییرات اجتماعی و حقوقی بین المللی، به روزترین دانش را در هر زمینه ای آموزش می دهند تا اطمینان حاصل شود که فارغ التحصیلان دانشگاه Metropolitan در بازار کار خود رقابتی هستند.

انستیتوی گردشگری و بازاریابی

این دانشکده مسئول برنامه های مطالعاتی گردشگری و پذیرایی و بازرگانی و بازاریابی است.  همه موضوعات گردشگری، بازاریابی و روابط عمومی دانشگاه متروپلیتن بوداپست منوط به همین بخش است.  دانشکده گردشگری و بازاریابی بزرگترین دانشکده دانشگاه متروپلیتن بوداپست است، این دانشکده در طول سال در چندین کنفرانس بین المللی، رویدادها و انتشار نشریات حرفه ای شرکت میکنند و موقعیت‌های بین‌المللی فراوانی را برای دانشجویان خود فراهم می ‌کنند.

صنعت گردشگری یک اقتصاد بزرگ است که به متخصصان خلاق و به روز نیاز دارد و گزینه های شغلی عالی را در سراسر جهان برای فارغ التحصیلانش فراهم می کند. به همین دلیل است که هدف دانشگاه متروپلیتن تربیت متخصصان جوان، خلاق، مجهز به مدرن ترین مهارت ها و آماده پاسخگویی به چالش های گردشگری است.

دانشکده بازرگانی

دانشکده بازرگانی دانشگاه متروپلیتن

این دانشکده مسئولیت طیف گسترده ای از برنامه های تجاری و اقتصادی دانشگاه متروپلیتن بوداپست را بر عهده دارد، و چندین دوره  تخصصی و حرفه ای را که برای موفق شدن در کسب و کار ضروری است، برگزار می‌کنند.

اکثر اساتید این رشته دانشگاه متروپلیتن بوداپست دارای مدرک دکتر یا دکترای حرفه‌ای هستند و سال ها تجربه عملی در  این رشته دارند. در دانشگاه متروپلیتن بر سطح بالای تحقیقات و زندگی حرفه ای پر جنب و جوش تمرکز می شود ، تا دانشجویان بتوانند مهارت های فردی خود را نیز توسعه دهند.

دانشکده ارتباطات بصری

در سطح کارشناسی، این دانشکده برنامه های بازنمایی بصری و طراحی گرافیک را ارائه می دهد .این دوره را به دانشجویان علاقه مند به طراحی گرافیک و مهارت های هنری توصیه می کنیم، البته رشته طراحی گرافیک بیشتر مناسب دانشجویانی است که به ارتباطات بصری و خلاقیت علاقه مند هستند. بدیهی است که این مهارت ها از یکدیگر جدا نیسیتند و فقط تأکید آنها بر انواع متفاوتی از ابزار و مهارت هاست. در هر یک از این برنامه ها در دانشگاه متروپلیتن بوداپست ، هدف اصلی آموزش دانشجویان برای درک و استفاده مؤثر از علائم و تصاویر روزمره و توانمندسازی آنها برای ایجاد و انتقال پیام های بصری است.

همچنین بخوانید : مهاجرت تحصیلی به مجارستان

رشته های انگلیسی زبان دانشگاه متروپلیتن

دانشگاه متروپلیتن بوداپست طیف متنوعی از دوره‌ها و فعالیت‌ ها را ارائه می دهد تا دانشجویانش در بازار کار داخلی و بین المللی رقابتی باقی بمانند. روش های آموزشی دانشگاه متروپلیتن مبتنی بر روش‌های به روز است و به طور مداوم تجدید می‌شوند. دانشجویان این دانشگاه توسط اساتید بین‌المللی در محیط آموزشی و پژوهشی الهام‌بخش و نوآورانه پشتیبانی می ‌شوند.

برنامه های لیسانس (BA)برنامه های کارشناسی ارشد (MA)
گردشگری و پذیرایی مدیریت هنر و طراحی
انیمیشنطراحی گرافیک
مدیریت و مدیریت بازرگانیمدیریت و رهبری
بازرگانی و بازاریابیبازاریابی
علوم ارتباطات و رسانهمدیریت بازرگانی
صنایع دستیمدیریت گردشگری
مطالعات فیلم و رسانهارتباطات و مطالعات رسانه
طراحی گرافیک
اقتصاد و تجارت بین الملل
روابط بین المللی
اقتصاد و حسابداری
طراحی رسانه
عکاسی
هنر تولید تلویزیون
برنامه های تحصیلی به زبان انگلیسی دانشگاه متروپلیتن

شهریه دانشگاه متروپلیتن

به طور کلی شهریه دوره دوره کالج زبان 2400 یورو ، دوره پری‌ مستر، 2200 یورو و اپلیکیشن فی، 150 یورو می باشد.

در لیست زیر هزینه رشته ها به تفکیک مقطع قابل مشاهده است.

برنامه های لیسانس (BA)برنامه های کارشناسی ارشد (MA)
مدیریت و مدیریت بازرگانی 2900€مطالعات ارتباطات و رسانه 3000€
امور مالی و حسابداری  2900€مدیریت و رهبری 3000€
بازرگانی و بازاریابی  2900€بازاریابی 3000€
گردشگری و پذیرایی 2900€ مدیریت بازرگانی 3300€
علوم ارتباطات و رسانه 2900€مدیریت گردشگری 3000€
روابط بین الملل 2900€مدیریت هنر و طراحی 3000€
انیمیشن 3900€طراحی گرافیک 4000€
طراحی محیطی  3900€
طراحی گرافیک 3900€
طراحی رسانه 3900€
مطالعات فیلم و رسانه  3700  €

سوالات متداول

شهریه تحصیل در دانشگاه متروپولیتن بوداپست چقدر است؟

هزینه های تحصیلی تقریبی برای برنامه های تحصیلی مختلف بین 3000 تا 4000 دلار در هر ترم متغیر است.

چگونه برای پذیرش در دانشگاه متروپولیتن بوداپست اقدام کنیم؟

مدارک مورد نیاز بر اساس پیشینه تحصیلی دانشجویان و رشته انتخابیشان متفاوت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات، شرایط پذیرش، مدارک مورد نیاز و فرآیند ویزا با ما تماس بگیرید.

چرا دانشگاه متروپولیتن بوداپست را انتخاب کنید؟

تحصیل در خارج از کشور و در یکی از برترین دانشگاه های جهان، دانشگاه متروپولیتن بوداپست مجارستان یکی از بهترین انتخاب های ممکن است.
دانشگاه متروپلیتن تلاش می کند که در میان موسسات آموزش عالی مجارستان و همچنین در منطقه آموزش عالی اروپا به عنوان یک موسسه حرفه ای و رقابتی شناخته شده باشد و متخصصانی را آموزش دهد که هم در بازار کار و هم در آکادمیا موفق باشند. هدف دانشگاه متروپلیتن این است که دانشجویانش با کسب مهارت ها و توانایی لازم، در حرفه آینده خود و به وجود آوردن فرآیندهای خلاقانه موفق باشند. دانشگاه متروپلیتن بوداپست در تلاش است تا دانشجویانش خلاق، مستقل، متعهد به یادگیری و پیشرفت در تمام زندگی خود باشد و نسبت به جامعه اطرافشان  احساس مسئولیت کنند. دانشگاه متروپولیتن بوداپست دانشجویان خود را تشویق می کند تا هر چه بیشتر در خارج از کشور تجربه کسب کنند.
استانداردهای آموزش حرفه ای بین المللی دانشگاه متروپلیتن از طریق توسعه فعالیت های آموزشی، علمی و هنری مبتنی بر نظام ارزشی دانشگاه، حفظ می شود. برنامه های آموزشی دانشگاه متروپلیتن مطابق با نیازهای اقتصادی و اجتماعی داخلی و بین المللی با استفاده از تجربیات علمی، دانشگاهی و هنری است.
دانشگاه متروپلیتن تلاش میکند تا با گسترش روابط بین المللی به صورت فعال، تعداد دانشجویان بین المللی از داخل اتحادیه اروپا و از کشورهای ثالث را افزایش دهد تا در نتیجه تنوع فرهنگی بیشتری در دانشگاه ایجاد شود. طبق تحقیقات بسیاری تنوع فرهنگی بیشتر در محیط های کاری و آکادمیا سبب افزایش راه حل های خلاقانه و بازده می شود.
دانشگاه متروپلیتن بوداپست در طی مسیر آموزش دانشجویان خود با در نظر گرفتن تقاضاها و الزامات بازار کار، متعهد میشود که متخصصان تجارت و ارتباطات و همچنین هنرمندانی با آمادگی بالا، دانش و شایستگی های عملی را آموزش دهند که به مشارکت فعال و موثر در عرصه داخلی و بین المللی بپردازند.
دانشگاه متروپلیتن مجارستان بر گسترش دید دانشجویانش در بازار کار و دنیای تجارت پس از (و حتی در طول) تحصیل آنها توجه میکند. یکی از نقاط قوت این دانشگاه برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی برای تمام گروه های سنی در دوره تابستان است.

5/5 - (3 امتیاز)

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.