موسسه اعزام دانشجو آوای دانش آیریا
مشاوره رایگان تلفنی

هفت روز هفته از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب

فهرست مطالب
کالج مک دنیل مجارستان
خانه » مقالات کالج های مجارستان » کالج مک دنیل مجارستان

فهرست مطالب

نمایش ویدیو درباره کالج-مک-دنیل-مجارستان-کاور

اگر می خواهید وارد دنیای پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی و دامپزشکی شوید، بی شک کالج مک دنیل شما را به هدفتان می رساند. پردیس بوداپست کالج مک دانیل در سال 1994 تأسیس شد؛ جورج وارگا فارغ التحصیل کالج مک دانیل در آمریکا برای علاقه اش به بهبود سیستم آموزشی کشور زادگاهش مجارستان، این کالج را بوداپست تاسیس کرد. از آن زمان، این پردیس برای ارائه دوره های لیسانس کامل چهار ساله و همچنین دوره پیش پزشکی با هدف انتقال کیفیت آموزش عالی ایالات متحده، به مجارستان و با کمک سرزندگی شهر بوداپست، محبوبیت مثال زدنی ای پیدا کرده است.

کالج مک دانیل از زمان تأسیس خود در ایالت مریلند ایالات متحده در سال 1867، هدف خود را تقویت یک جامعه متنوع دانشجو محور و متعهد به پیشرفت، جستجوی فرصت هایی برای یادگیری و تعامل جهانی بوده است. مک دانیل با راهنمایی دقیق و توجه به فرد، زندگی را تغییر می دهد. کالج مک دنیل سعی دارد دانش آموزان را به چالش بکشد، تا پتانسیل های منحصر به فرد خود را با عقل، تخیل و نگرانی انسانی توسعه دهند. مک دانیل از طریق برنامه های تحصیلی انعطاف پذیر، یادگیری مشارکتی و تجربی، و مشارکت جهانی، دانش آموزان را برای زندگی موفق رهبری، خدمات و مسئولیت اجتماعی آماده می کند.

کالج مک دنیل همچنین شما را برای شرکت در امتحانات ورودی دانشگاه پزشکی سراسر دنیا آماده می کند. مک دنیل 30 سال تجربه در زمینه آماده سازی دانشجویان برای تحصیلات دانشگاهی در مجارستان دارد. و تقریباً 90٪ دانشجویان مک دنیل در رشته مورد نظر خود در دانشگاه دلخواه پذیرش می گیرند.

برای گرفتن پذیرش کالج مک دنیل از همینجا شروع کنین. ما به عنوان نماینده رسمی کالج مک دنیل در کنار شما خواهیم بود.

فرم پذیرش رایگان

فایل ها را به اینجا بکشید

Max. file size: 20 MB.

    فایل ها را به اینجا بکشید

    Max. file size: 20 MB.

      فایل ها را به اینجا بکشید

      Max. file size: 20 MB.

        فایل ها را به اینجا بکشید

        Max. file size: 20 MB.

          مزایای کالج مک دنیل

             

              • ارائه ‎ دروس کاملا بر اساس مباحث امتحان ورودی دانشگاه‎ ها.

              • آزمونهای منظم کتبی و شفاهی و ایجاد تجربه شرکت در امتحانات.

              • گروه های کلاسی کوچک.

              • کاملاً مورد قبول و نظارت دانشگاه های سملوایز، سگد، پچ و دانشگاه دامپزشکی بوداپست.

              • مقرون به صرفه: در مقایسه با دوره های مشابه در اروپای غربی یا ایالات متحده. کالج مک دنیل مجارستان کلیه‎ی خدمات شعبه آمریکا را با قیمت مناسب تر اراِئه می دهد.

              • وجود نماینده‎های رسمی کالج مک دنیل در تهران (موسسه آوای دانش نیز به عنوان نماینده رسمی مک دنیل در کنار شما خواهد بود.)

              • میزان موفقیت بالا ، با اتمام دوره های کالج مک دانیل، تقریباً 90٪ دانشجویان در رشته مورد نظر قبول می‎شوند.

              • 30 سال تجربه در آماده سازی دانشجویان برای تحصیلات دانشگاهی.

              • بیش از 9000 دانشجو از سال 1990 این دوره آموزشی را به پایان رسانده اند.

            تاریخچه مک دنیل

            دانشکده مک دنیل در سال 1867 به عنوان کالج در آمریکا و درمریلند غربی تأسیس شد. و برای راه آهن غربی مریلند غربی نامگذاری شد. زیرا اولین رئیس هیئت مدیره این دانشگاه ، جان اسمیت از ویکفیلد ، همچنین رئیس راه آهن بود. اولین ساختمان دانشکده در سال 1866- 1867 ، با یک کلاس افتتاحیه 37 نفره در سپتامبر 1867 ساخته شد. هدف این دانشگاه پرورش دانشجویان بدون توجه به نژاد، مذهب، رنگ، جنسیت، ملیت یا قومی و … و بدون نیاز به یا اجرای هرگونه آزمون فرقه ای ، نژادی یا مدنی. و بدون تبعیض براساس جنس، منش ملی یا قومی. و همچنین هیچ گونه تعصبی در انتخاب هیچ استاد یا کارمند دیگری در دانشکده مذکور با توجه به این عوامل انتخاب نمی شد. که در آن زمان امتیاز ویژه ای بود.

            کالج مک دانیل بوداپست (که قبلاً به عنوان کالج مریلند غربی بوداپست شناخته می شد.) پردیس اروپایی کالج مک دانیل با همکاری کالج بین المللی بوداپست در سال 1994 تأسیس شد.

             

            معرفی کالج مک دنیل

            دوره های کالج مک دنیل مجارستان

            مهمترین دوره در کالج مک دانیل دوره پیش پزشکی Pre Medical می‌باشد و همچنین این کالج به عنوان نماینده‌ی دانشگاه مک دنیل آمریکا به ارائه‎ی رشته‎های دیگری نیز می‎پردازد که در ادامه به رشته های کالج مک دنیل می‎پردازیم.
            کالج مک دانیل بوداپست تعدادی رشته پر طرفدار از تاریخ هنر، تجارت و ارتباطات گرفته تا علوم سیاسی و روانشناسی ارائه می دهد.

            کالج مک‌دانیل انعطاف‌پذیر است، شما می‌توانید پس از ورود به برنامه، تعدادی از واحدهای مختلف را امتحان کنید و سپس رشته‌تان را با شناخت بیشتر انتخاب کنید. موسسه آوای دانش به عنوان نماینده رسمی کالج مک دنیل در تمامی این مراحل در کنار شما خواهد بود.

            علاوه بر این، اگر تصمیم گرفتید رشته‌ای متفاوت از رشته‌ای را که شروع کرده‌اید دنبال کنید، امکان تغییر رشته دارید و همه واحدهایی که گذرانده‌اید به رشته جدید منتقل میشوند و فارغ التحصیلی شما به عقب نمیافتد.
            در نهایت، برخی از رشته‌های را می‌توانید بطور اشتراکی بگذراند تا پس از فارغ‌التحصیلی، گزینه‌های بیشتری برای کار در فیلد مورد علاقه خود داشته باشید.

            مدارک لازم جهت ثبت نام در دوره پیش پزشکی کالج مک دنیل بوداپست:

               

                1. گواهی دیپلم-( اگر امسال فارغ‌التحصیل میشوید و هنوز مدرک دیپلم خود را دریافت نکرده‌اید، میتوانید گواهی دبیرستان خود را ارائه دهید.)

                1. ریز نمرات متوسطه شما ( با ترجمه تایید شده).

                1. کپی گذرنامه یا شناسه حاوی اطلاعات شخصی شما.

                1. رزومه به انگلیسی (CV).

              مدارکی که پس از پذیرش کالج مک دنیل مورد نیاز است

                 

                  1. گواهی سلامت به انگلیسی 

                  1. 1 قطعه عکس که به تازگی گرفته اید.

                کالج مک دنیل پس از بررسی شرایط و تایید متقاضی ایمیلی مبتنی بر پذیرش دانشجو برایش ارسال می‌کند. کالج مک دنیل هیچگونه امتحان ورودی ندارد. اما در موارد خاص ممکن است امتحان ارزیابی سطح زبان انگلیسی گرفته می شود.
                کالج مک دنیل از کلیه فارغ التحصیلان دوره متوسطه واجد شرایط تحصیلات دانشگاهی از سراسر دنیا استقبال می شود.

                شهریه و هزینه کالج مک دنیل

                اگر بخواهیم هزینه کالج مک دنیل را بیان کنیم مهم ترین هزینه این دانشگاه شهریه آن است. در ادامه به شرح شهریه کالج مک دنیل در سال تحصیلی 2023-2024 می پردازیم

                برنامه ها هزینه درخواست یا هزینه پذیرش شهریه
                دوره عادی دو ترم پیش پزشکی / دامپزشکی 200 یورو 7230 یورو
                دوره فشرده (بهار) پیش پزشکی / دامپزشکی 200 یورو 6999 یورو
                جدول شهریه کالج مک دنیل

                   

                    • قابلیت پرداخت مستقیم به نماینده کالج مک دنیل.

                    • قابلیت پرداخت به کالج مک دنیل، پردیس بوداپست.

                    • شامل 250 یورو هزینه ثبت نام و قابل پرداخت به همراه اولین قسط شهریه. هزینه تحصیل شامل امتحانات نیمه سال است اما شامل هزینه بیمه پزشکی، کتابهای درسی و مواد کمکی اجباری نمی شود.

                    • قابل پرداخت تا تاریخ مشخص شده در نامه پذیرش. برای دانشجویانی که نیاز به ویزا دارند ، هزینه تحصیل با اولین قسط به طور کامل پرداخت می شود.

                  نمایندگی کالج مک دنیل در ایران

                   

                  کالج مک دنیل بوداپست

                  بورسیه تحصیلی کالج مک دنیل

                  برای دریافت بورسیه لازم است تا عملکرد خوب خود را در طول ترم اول سال تحصیلی حفظ کنید در همه کلاس ها و تمام آزمونهای هفتگی نمرات بالا کسب کنید. همچنین باید در تمام امتحانات کتبی و شفاهی ، در پایان ترم اول، قبول شوید.
                  اگر در مورد جزئیات سوالی دارید، می توانید با خانم Enikő Szabó ، رئیس پذیرش دانشجویان، در premed@mcdaniel.hu تماس بگیرید.

                  شرایط و رشته های دوره لیسانس دانشگاه مک دنیل مجارستان

                  اطلاعات اجمالی دوره لیسانس رشته های  دانشگاه مک دنیل :

                     

                      • مدت تحصیل 8 ترم

                      • مهلت درخواست تا 15 آگوست

                      • تاریخ شروع 29 آگوست

                      • مدرک اعطا شده توسط کالج مک دانیل ایالات متحده

                      • امکان تحصیل در خارج از کشور

                      • پردیس دانشگاه در بوداپست واقع شده

                      • امکان پذیرش  بعد از فارغ التحصیلی از دبیرستان

                      • زبان تدریس انگلیسی

                    کالج مک دانیل بوداپست تعدادی رشته پر طرفدار از تاریخ هنر، تجارت و ارتباطات گرفته تا علوم سیاسی و روانشناسی ارائه می دهد. کالج مک‌دانیل انعطاف‌پذیر است، شما می‌توانید پس از ورود به دوره تحصیلی، تعدادی از واحدهای مختلف را امتحان کنید و سپس رشته‌تان را با شناخت بیشتر انتخاب کنید. علاوه بر این، اگر تصمیم گرفتید رشته‌ای متفاوت از رشته‌ای را که شروع کرده‌اید دنبال کنید، امکان تغییر رشته دارید و همه واحدهایی که گذرانده‌اید به رشته جدید منتقل میشوند و فارغ التحصیلی شما به عقب نمیافتد. در نهایت، برخی از رشته‌های را می‌توانید بطور اشتراکی بگذراند تا پس از فارغ‌التحصیلی، گزینه‌های بیشتری برای کار در فیلد مورد علاقه خود داشته باشید.

                    دانشجویان در این کالج امکان تحصیل در رشته های مدیریت بازرگانی، علوم سیاسی و مطالعات بین المللی، ارتباطات، روانشناسی و … را دارند. درادامه به بررسی هر یک از این رشته ها می پردازیم.

                    رشته های کالج مک دنیل

                    رشته تاریخچه هنر و هنر استدیو

                    گرایش هنر استودیو-تاریخ هنر این فرصت را برای دانشجویان کالج مک دنیل بوداپست فراهم می کند. تا توانایی های هنری و خلاقانه خود را توسعه دهند. و در عین حال دیدگاهی جهانی در مورد هنر به دست آورند.

                    رویکرد انتقادی به هنر در زمینه اجتماعی، تاریخی و فرهنگی آن، کار و فرآیند خلاقانه دانشجویان را برای کار در این حرفه آماده میکند. دانشجویان یاد می گیرند که شکل و محتوای آثار هنری را توصیف، تجزیه و تحلیل و تفسیر کنند. و در عین حال جنبش های مهم هنر غربی و همچنین هنر سکولار و مقدس آسیا، آفریقا و آمریکا را بررسی می کنند

                    دانشجویان مجموعه‌ای از تکنیک‌ها را برای بیان هنری خود، از طراحی دو بعدی و سه بعدی گرفته تا گرافیک کامپیوتری و طراحی وب، عکاسی، نقاشی، و مجسمه‌سازی به دست می‌آورند. کلاس‌ها کوچک طراحی شده اند. و شامل کار نزدیک با اساتید می‌شوند و دانشجویان از فرصت‌های فراوانی برای تماشای هنرهای تاریخی و معاصر در بوداپست، یک مرکز هنری بزرگ اروپایی بهره می‌برند.

                    دانشجویانی که رشته تاریخ هنر و هنر استودیو را در کالج مک دنیل بوداپست تکمیل می‌کنند، برای ادامه تحصیل در برنامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری هنرهای زیبا آماده هستند.
                    دانشجویان کالج مک دنیل پس از فارغ التحصیلی میتوانند به عنوان طراحان گرافیک و وب، عکاسان و سازمان دهندگان رویدادها وارد محیط کار شده و فرهنگ های بصری مختلف را در خدمت مشاغل، موزه ها، مدارس و شرکت های بازاریابی ایجاد کنند.

                    هزینه ها و شهریه رشته تاریخچه هنر و هنر استدیو

                    ● شهریه سال اول و دوم: هر ترم 3950 یورو
                    ● شهریه سال سوم و چهارم: هر ترم 4300 یورو
                    ● هزینه کتاب: 300 یورو

                    دروسی که در این دوره مطالعه می‎ کنید

                       

                        • توانایی های هنری و خلاقانه

                        • گرافیک و طراحی وب

                        • تحلیل آثار هنری

                        • عکاسی

                        • واحدهای آموزشی

                        • تاریخ هنر غرب I

                        • تاریخ هنر غربی II

                        • هنر جهان قرون وسطی

                        • رمانتیسیسم و امپرسیونیسم

                        • هنر قرن بیستم

                        • هنر و فرهنگ اسلام

                        • هنر و معماری سنتی بومی آمریکا

                        • مطالعات مستقل در تاریخ هنر

                        • هنر باروک در شمال اروپا

                        • هنر رنسانس ایتالیا

                        • نوشتن در هنر و تاریخ هنر

                        • سمینار در تاریخ هنر

                        • طراحی ادراکی

                        • طراحی

                        • عکاسی دیجیتال

                        • طراحی گرافیک

                        • کارآموزی در استودیو آرت

                        • مطالعات مستقل در استودیو هنر

                        • طراحی وب سایت

                        • آبرنگ

                        • نقاشی

                        • طراحی گرافیک 2

                        • تهیه پرتفولیو

                        • پایان نامه

                      همچنین بخوانید : مهاجرت تحصیلی به مجارستان

                      مدیریت بازرگانی در مک دنیل

                      رشته مدیریت بازرگانی و اقتصاد مهارت های کمی، تحلیلی و خلاقانه لازم برای اشتغال در تجارت بین المللی، حسابداری، حقوق و همچنین خدمات در آژانس های ملی و بین المللی را فراهم می کند.

                      رشته تجارت/اقتصاد به دانشجویان تئوری و سیاست اقتصادی را آموزش میدهد. در عین حال، دانشجویان را آماده می‌کند تا به‌عنوان متخصصان کسب‌وکار اصولی و جهانی، که قادر به ایجاد پل ارتباطی بین فرهنگ‌های مدیریتی هستند و به عنوان بازیگران کلیدی در شبکه‌های بین‌المللی فعالیت کنند، خدمت کنند.کلاس های کوچک امکان توسعه تک به تک تکنیک های آماری کلیدی، مهارت های ارتباطی و کارآفرینی خلاق را که امروزه در سرتاسر جهان ضروری است را فراهم می کند. دوره های کارآموزی منظم فرصت هایی را برای ادغام عمل و تئوری فراهم می کند.

                      دانشجویانی که رشته بازرگانی/اقتصاد را تکمیل می کنند، آماده ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد بازرگانی یا دکتری اقتصاد هستند. با پیشینه آماری قوی و همچنین تخصص خود در مدیریت، دانشجویان فرصت هایی را در کسب و کار، امور مالی، شرکت های بازاریابی و موسسات دولتی، بین المللی و غیرانتفاعی پیدا می کنند که خواستار تجزیه و تحلیل و پیش بینی داده های پیچیده هستند.

                      هزینه ها و شهریه رشته مدیریت بازرگانی در دانشگاه مک دنیل

                      شهریه سال اول و دوم: هر ترم 3950 یورو
                      شهریه سال سوم و چهارم: هر ترم 4300 یورو
                      هزینه کتاب: 300 یورو

                      دروسی که در این دوره مطالعه می ‎کنید

                         

                          • توانایی تحلیل کمی، تحلیلی

                          • بازاریابی، خلاقیت

                          • حسابداری مالی

                          • مبانی حقوق تجارت

                          • واحدهای آموزشی

                          • اصول حسابداری I.

                          • اصول حسابداری II.

                          • اصول بازاریابی

                          • روانشناسی در محیط کار

                          • کارآموزی در مدیریت بازرگانی

                          • مطالعات مستقل در مدیریت بازرگانی

                          • اقتصاد مدیریتی

                          • امور مالی و مدیریت مالی شرکت

                          • اصول اقتصاد

                          • مطالعات مستقل در اقتصاد

                          • تئوری اقتصاد خرد

                          • اقتصاد بین الملل

                          • تئوری اقتصاد کلان

                          • اقتصاد مدیریتی

                          • بازارهای مالی

                          • تاریخ اندیشه اقتصادی

                          • جبر و مثلثات

                          • ریاضیات

                          • جبر خطی

                          • آمار ابتدایی برای علوم اجتماعی

                          • روشهای آماری

                          • پایان نامه

                        نمایندگی کالج مک دنیل در ایران

                        علوم سیاسی و مطالعات بین‌الملل در مک دنیل

                        رشته علوم سیاسی و مطالعات بین‌الملل برای ارائه درک درستی از سیستم‌های سیاسی به طور کلی، دولت آمریکا، امور اروپا، و روابط بین‌الملل طراحی شده است.

                        این رشته آمادگی فکری و عملی را برای خدمات عمومی، دیپلماسی و روزنامه نگاری فراهم می کند و به عنوان آمادگی برای مطالعات حقوق و سایر رشته های تحصیلات تکمیلی شناخته میشود.

                        کلاس های کوچک به دانشجویان اجازه می دهد تا سواد اطلاعاتی، روش های تحقیق و مهارت های ارتباطی خود را تقویت کنند. کالج مک دنیل بوداپست دانشجویان را در معرض فرهنگ های مختلف و موسسات بین المللی قرار می دهد، در حالی که پردیس آن در مریلند بستری را برای کار در واشنگتن دی سی فراهم می کند.

                        دانشجویانی که رشته علوم سیاسی و مطالعات بین‌الملل را تکمیل می‌کنند، مشاغلی را در دولت و سیاست، اطلاعات، تجارت بین‌المللی، سازمان‌های غیرانتفاعی بین‌المللی، قانون، تحقیق و تحلیل و رسانه دنبال می‌کنند.

                        دانشجویان کالج مک دنیل بوداپست پس از اتمام این دوره معمولا در زمینه هایی مانند مطالعات انتخاباتی، رسانه ها و سیاست، سیاست عمومی، امنیت بین المللی، حقوق بین الملل، مطالعات صلح، فلسفه سیاسی، موسسات دولتی و مطالعات مناطق اصلی جغرافیایی (آفریقا، آسیا، اروپا، آمریکای لاتین و …) به تحصیل در مدارج بالاتر میپردازند.

                        هزینه ها و شهریه رشته علوم سیاسی و مطالعات بین الملل

                        شهریه سال اول و دوم:  هر ترم 3950 یورو

                        شهریه سال سوم و چهارم: هر ترم 4300 یورو

                        هزینه کتاب: 300 یورو

                        دروسی که در این دوره مطالعه می کنید

                           

                            • نظام های سیاسی و فلسفه

                            • دیپلماسی، خدمات عمومی

                            • رسانه و سیاست

                            • قانون بین المللی

                            • واحدهای آموزشی

                            • مقدمه ای بر علوم سیاسی

                            • اندیشه سیاسی کلاسیک

                            • اندیشه سیاسی مدرن

                            • دولتی و محلی

                            • حقوق و سازمان بین المللی

                            • رویکردهایی به روابط بین‌الملل

                            • اتحادیه اروپا: تاریخچه، نهادها و سیاست های اصلی

                            • اندیشه سیاسی آمریکا

                            • سیاست عمومی آمریکا

                            • سیاست مقایسه ای سیاست های اروپای غربی

                            • سیاست زیست محیطی

                            • کمپین ها و انتخابات ایالات متحده

                            • طرح و روش تحقیق

                            • کارآموزی در علوم سیاسی

                            • مطالعات مستقل در علوم سیاسی

                            • سیاست خارجی ایالات متحده

                            • قانون اساسی آمریکا

                            • سیاست مناطق در حال توسعه

                            • سیاست مقایسه ای نظام های سیاسی کمونیستی و پسا کمونیستی

                            • آزادی های مدنی آمریکا

                            • حل تعارض، ایجاد صلح و حفظ صلح در جهان پس از جنگ سرد

                            • مطالعات مستقل در علوم سیاسی

                            • پایان نامه

                          تحصیل رشته ارتباطات در کالج مک دنیل

                          ارتباطات یک رشته بین رشته ای است که به فرآیندها و تجزیه و تحلیل ارتباطات انسانی از تعاملات یک به یک تا شبکه های جهانی می پردازد.

                          کارآموزی ارتباطی و فرصت های مطالعاتی مستقل به دانشجویان این فرصت را می دهد که مهارت های خود را در انجمن های روزنامه نگاری و رسانه های اجتماعی به کار گیرند.

                          دانشجویانی که رشته ارتباطات را تکمیل می کنند برای ادامه تحصیل در مقطع بالاتر بیشتر در تئوری ارتباطات، مطالعات رسانه، فیلم و سینما، روزنامه نگاری و سیستم های اطلاعاتی و برای مشاغل حرفه ای در زمینه های ویدئویی، رسانه های چاپی و الکترونیکی، تبلیغات، سیستم های اطلاعاتی و غیره آماده می شوند.

                          این برنامه برای دوره های کارآموزی در جنبه های مختلف از جمله انتشار روزنامه و نویسندگی روابط عمومی در بوداپست فرصت هایی را ارائه می دهد.

                          اندازه کلاس های کوچک اجازه کار تک به تک را می دهد که در آن دانشجویان ارتباطات کالج مک دنیل یاد می گیرند که چگونه یک مطالعه موثر در علوم اجتماعی ایجاد کنند و در یک پروژه تحقیقاتی متناسب با فردی به کار گیرند.

                          هزینه ها و شهریه رشته ارتباطات در مک دنیل

                          شهریه سال اول و دوم: هر ترم 3950 یورو
                          شهریه سال سوم و چهارم: هر ترم 4300 یورو
                          هزینه کتاب: 300 یورو

                          دروسی که در این دوره مطالعه می کنید

                             

                              • ارتباطات جهانی

                              • تجزیه و تحلیل و طراحی پیام ها

                              • روزنامه نگاری

                              • رسانه، هدف گذاری

                            واحدهای آموزشی

                               

                                • مقدمه ای بر ارتباطات: بین فردی

                                • مقدمه ای بر ارتباطات: رسانه

                                • سخنرانی عمومی

                                • روش های تحقیق ارتباطی : کمی

                                • رویه های کیفی

                                • موضوعات ویژه در ارتباطات

                                • کارآموزی در ارتباطات

                                • مطالعات مستقل در ارتباطات

                                • ارتباطات سازمانی

                                • هنر فیلم اروپا

                                • ارتباطات بین فرهنگی

                                • ارتباطات سلامت

                                • پایان نامه

                                • مقدمه ای بر روزنامه نگاری

                                • گزارش و نگارش اخبار پیشرفته

                              سایت کالج مک دنیل

                              رشته روانشناسی در مک دنیل

                              رشته روانشناسی شامل دوره هایی است که رفتار، احساسات، فرآیندهای شناختی و عواملی را که بر آنها تأثیر می گذارد از دیدگاه های مختلف بررسی می کند. روانشناسی یک رشته متکثر با ریشه ها و ارتباط با علوم طبیعی، علوم اجتماعی، پزشکی و علوم انسانی است. کالج مک دانیل بوداپست به دانشجویان در زمینه های مختلف آموزش های نظری و عملی دقیقی را ارائه می دهد که برای یک روانشناس حرفه‌ای ضروری است. دانشجویان روانشناسی برای کار در پزشکی، تجارت و آموزش آماده میشوند.

                              دانشجویان روانشناسی از نزدیک با اساتید و سایر دانشجویان در پروژه های تحقیقاتی همکاری می کنند و پروژه های تحقیقاتی شخصی خود را در سال آخر تحصیلشان توسعه می دهند. و دانش خود را با فرصت‌های کارآموزی افزایش میدهند که دانشجویان را در محیط‌های سازمانی مختلف و چالش برانگیز قرار می‌دهد که در آن دانش رو به رشد آنها از روانشناسی ضروری است.

                              دانشجویانی که رشته روانشناسی را تکمیل می کنند، فرصت های حرفه ای زیادی در کسب و کار، آموزش، پزشکی و مدیریت دولتی پیدا خواهند کرد. رشته روانشناسی همچنین بهترین بستر برای ادامه برنامه های تحصیلات تکمیلی در مشاوره، روانشناسی مدرسه، آموزش، روانشناسی بالینی، علوم روانشناسی، مددکاری اجتماعی، عدالت جنایی، روانشناسی سازمانی، تحلیل رفتار، دانشکده حقوق و مدیریت آموزش است.

                              هزینه ها و شهریه رشته روانشانی در دانشگاه مک دنیل

                              شهریه سال اول و دوم: هر ترم 3950 یورو
                              شهریه سال سوم و چهارم: هر ترم 4300 یورو
                              هزینه کتاب: 300 یورو

                              دروسی که در این دوره مطالعه می کنید

                                 

                                  • روانشناسی اجتماعی

                                  • عصب شناسی و تحلیل رفتاری

                                  • روش های پژوهش

                                  • مشاوره

                                  • واحدهای آموزشی

                                  • مقدمه ای بر روانشناسی

                                  • روانشناسی یادگیری و آزمایشگاه حیوانات

                                  • روانشناسی شخصیت

                                  • روانشناسی اجتماعی

                                  • روانشناسی سلامت

                                  • روانشناسی رشد

                                  • روانشناسی نابهنجاری

                                  • علوم اعصاب رفتاری

                                  • روانشناسی شناختی و آزمایشگاه شناختی

                                  • روش‌ها و آمار روان‌شناختی I

                                  • روش‌ها و آمار روان شناختی 2

                                  • نوشتار روانشناسی

                                  • روانشناسی جنسیت

                                  • کارآموزی در روانشناسی

                                  • مطالعات مستقل در روانشناسی

                                کالج مک دنیل مجارستان


                                مسکن دانشجویی در کالج مک دنیل

                                یافتن خوابگاه دانشجویی در مجارستان یا هر خارجی دیگر هنگام تحصیل به تنهایی آسانی نیست. بخش خدمات مسکن بوداپست در کالج مک دنیل با بیش از 20 سال سابقه کمک شایانی به دانشجویان می کند.
                                شعار خدمات مسکن کالج مک دنیل : ما نه تنها در یافتن یک آپارتمان برای زندگی بلکه محلی که در آن می توانید خانه خود را بسازید کمک خواهیم کرد. خانه ای که پاهای شما ممکن است آن را ترک کنند اما قلب شما آن را ترک نمی کند برای استفاده از خدمات مسکن کالج مک دنیل از لینک زیر استفاده نمایید.

                                پست الکترونیکی: apalfi@mcdaniel.hu

                                وب: www.budapesthousingservice.com

                                سخن پایانی

                                امروزه کالج مک دنیل معتبر ترین کالج مجارستان و از معتبر ترین های دنیا می باشد.موسسه آوای دانش آیریا علاوه براینکه نمایندگی رسمی کالج مک دنیل در ایران است ضمن همکاری صمیمانه با مسئولین و اساتید این مجموعه، نهایت تلاش خود را در راستای دریافت پذیرش برای دانشجویان عزیز ایرانی از این کالج معتبر، علمی و به روز را انجام خواهد داد .

                                سوالات متداول

                                آیا برای ورود به دوره پیش پزشکی مک دنیل آزمون ورودی وجود دارد؟

                                نه، کنکور وجود ندارد. تنها شرط ورود به کالج مک دنیل اتمام دوره دبیرستان و واجد شرایط بودن برای تحصیل در دانشگاه در کشور خود است.و حتی نیاز به داشتن نمره زبان (ایلتس، تافل و…) ندارید.

                                آیا در دانشگاه مک دنیل بورس تحصیلی یا وام دانشجویی امکان پذیر است؟

                                بله، کالج مک دنیل در ترم دوم برای دانشجویان ممتاز بورسیه دارد.

                                آزمون ورودی پیش پزشکی مک دنیل شامل چه مواردی است؟

                                آزمون ورودی پیش پزشکی کالج مک دنیل در زیست شناسی، شیمی، ریاضی و انگلیسی عمومی خواهد بود.
                                سوالات چند گزینه ای اند. این فقط یک آزمون نیست تا ببینید چه مقدار از دبیرستان به یاد می آورید. اگر شما زیست شناسی یا شیمی نخوانده اید نیز به شما کمک خواهد کرد.

                                تفاوت بین پیش پزشکی در دو ترم و پیش پزشکی فشرده؟

                                پیش پزشکی در دو ترم: به طور عمده برای کسانی طراحی شده است که یک یا برخی از موضوعات مورد نیاز را مطالعه نکرده اند و یا دانش انگلیسی ندارند.
                                ترم پیش فشرده پزشکی (یک ترم): برای کسانی طراحی شده است که نیاز به تازه سازی تحصیلات قبلی خود دارند و تسلط کافی به زبان انگلیسی دارند.

                                بعد از اتمام دوره Pre Medical کالج مک دنیل میزان موفقیت در پذیرش دانشگاه چقدر است؟

                                طبق تجربه سالهای گذشته 90٪ دانشجویان مک دنیل در یکی از دانشگاهها پذیرفته می شوند.

                                5/5 - (6 امتیاز)

                                آخرین مقالات

                                اشتراک گذاری

                                14 دیدگاه در “کالج مک دنیل مجارستان

                                1. مهران گفت:

                                  سلام میخواستم بدونم برای گرفتن پذیرش کالج مک دنیل برای سپتامبر 2021 تا کی می تونیم افدام کنیم؟

                                  1. Avaye Danesh گفت:

                                    سلام مهران جان ممنون از بازدیدتون
                                    تا اواخر آگست امکانش هست.

                                2. مهران گفت:

                                  و سوال دیگه اینکه آیا کلاس ها به صورت آنلاین برگزار میشن؟

                                  1. Avaye Danesh گفت:

                                    فعلا ترم تابستان آنلاین اعلام شده، هنوز برنامه ی ترم بعدی مشخص نشده. (با توجه به امکان واکسیناسیون گسترده)

                                3. Samin Sadeghi گفت:

                                  سلام ببخشید من یه سوال داشتم اگر کلاسهای آنلاین باشه میشه ویزا گرفت و تو مجارستان بود و کلاسهارو آنلاین شرکت کرد یا سفارت ویزا نمیده؟
                                  ممنون

                                  1. Avaye Danesh گفت:

                                    سلام ممنون از بازدیدتون
                                    بله ویزا واسه شما گرفته میشه و رفتن یا موندن به انتخاب خودتون خواهد بود.
                                    در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرین

                                4. نیلوفر گفت:

                                  سلام روزبخیر
                                  من سال پیش ویزا گرفتم ولی چون مک دنیل آنلاین بود نرفتم مجارستان. الان میتونم باهمون ویزا برم یا باید دوباره اقدام کنم؟

                                  1. Avaye Danesh گفت:

                                    سلام ممنون از بازدیدتون،
                                    شما نیازی به گرفتن ویزای مجدد ندارین ولی برای گرفتن کارت اقامت نیاز به توضیحات مفصلی هست که لطفا با کارشناسان موسسه تماس بگیرین.

                                5. سودابه رحیمی گفت:

                                  سلام مرسی از مطالب جامع و کاملتون
                                  میخواستم بدونم از کالج مک دانیل میشه به دانشگاه مک دانیل رفت؟

                                  1. Avaye Danesh گفت:

                                    سلام ممنون از بازدیدتون از سایت ما
                                    کالج مک دنیل پیش پزشکی رو ارائه میده و خود دانشگاه مک دنیل رشته های پزشکی رو نداره.
                                    ولی در خصوص ورود مستقیم به دانشگاه مک دنیل در خدمتتون هستیم.
                                    موسسه آوای دانش نماینده دانشگاه مک دنیل نیز هست.

                                6. پویان گفت:

                                  درود
                                  برای پذیرش پری مدیکال مک دنیل نیاز به مدرک زبان هست؟
                                  سپاس

                                  1. Avaye Danesh گفت:

                                    سلام، ممنون بابت بازدیدتون از سایتمون
                                    نه نیازی به مدرک زبان نیست ولی باید سطح زبان قابل قبولی داشته باشین و امتحان ورودی کالج مک دنیل رو قبول بشین.
                                    لازم به توضیح که کالج مک دنیل سطح زبان خیلی بالایی از شما نمی خواد و قراره در دوره ی پری مدیکال کالج مک دنیل زبان شما هم تقویت بشه.

                                7. محمد آذری گفت:

                                  سلام.شما نماینده اصلی کالج مک دنیل هستید؟

                                  1. سلام دوست عزیز، ممنون بابت بازدیدتون از سایتمون، بله میتونین تو لیست نماینده های کارج مک دنیل تو سایت خود کالج مک دنیل https://medicalstudyhungary.com/contact-us/representatives
                                    هم چک کنین

                                دیدگاهتان را بنویسید

                                نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

                                برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.