موسسه اعزام دانشجو آوای دانش آیریا
مشاوره رایگان تلفنی

هفت روز هفته از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب

فهرست مطالب
تحصیل در تراست آکادمی مجارستان
خانه » اطلاعات » تحصیل در تراست آکادمی مجارستان

فهرست مطالب

تراست آکادمی

معرفی موسسه تراست آکادمی

تراست آکادمی (Trust Academy) یک موسسه آموزشی پیشرو است که در شهر پر جنب و جوش بوداپست مجارستان واقع شده است. این موسسه به ارائه برنامه های آموزشی  با کیفیت به دانش آموزان از سراسر جهان، با تمرکز بر آماده سازی آنها برای مشاغل موفق در زمینه های مختلف اختصاص دارد.

دانشجویان می‌توانند با تحصیل در مجارستان با تراست آکادمی ، از میان طیف گسترده‌ ای از برنامه‌ های آمادگی، از جمله پزشکی، شیمی و زبان انتخاب کنند. این موسسه مفتخر است که دوره های نوآورانه و پیشرفته ای را ارائه می دهد که توسط مربیان با تجربه و آگاه که متعهد به کمک به دانشجویان در موفقیت هستند تدریس می شود.

خدمات تراست آکادمی علاوه بر برنامه های آموزشی خود، طیف وسیعی از خدمات و منابع پشتیبانی را برای کمک به دانشجویان برای پیشرفت تحصیلی و شخصی نیز در بر میگیرد. از مشاوره تحصیلی و مشاوره شغلی گرفته تا سازمان های دانشجویی و فعالیت های فرهنگی، تراست آکادمی متعهد به ایجاد یک محیط یادگیری حمایتی و فراگیر برای همه دانشجویان خود است.

چه یک دانشجوی محلی باشید که به دنبال ادامه تحصیلات عالی هستید یا یک دانشجوی بین المللی که به دنبال یک تجربه تحصیلی در خارج از کشور است، دوره های تراست آکادمی یک انتخاب عالی برای هر کسی است که به دنبال ادامه تحصیل و دستیابی به اهداف خود است.

معرفی موسسه تراست آکادمی

شرایط ثبت نام در تراست آکادمی چیست؟

ثبت نام برای یک دوره یا برنامه در یک موسسه آموزشی جدید می تواند یک فرآیند دلهره آور باشد. ما اینجا در آوای دانش مفتخریم تا این مسیر را برای شما ساده تر کنیم. برای ثبت نام در دوره های تراست آکادمی تنها کافیست مدارک زیر همراه با مبلغ شهریه را برای ما ارسال کنید تا در سریع ترین زمان ممکن پذیرش خود را کسب و برای ادامه تحصیل به اروپا بروید. در صورت کسب پذیرش، دستورالعمل‌ هایی در مورد نحوه تکمیل فرآیند ثبت‌ نام به دانشجویان ارائه می‌شود که ممکن است شامل چگونگی پرداخت کامل شهریه، اخذ ویزای تحصیلی مجارستان و اجاره محل اقامت یا سایر فعالیت‌های مورد نیاز باشد. به طور کلی، شرایط ثبت نام در تراست آکادمی به گونه ای طراحی شده است که تا حد امکان ساده و بدون دردسر باشد و دانش آموزان بتوانند سفر تحصیلی خود را با اطمینان بیشتری شروع کنند.

  • دیپلم و ریز نمرات
  • مدرک پیش دانشگاهی و ریز نمرات (در صورت وجود)
  • شهریه کالج
  • گواهی زبان (در صورت وجود)
  • رزومه
  • تصویر صفحه اول پاسپورت

موسسه تراست آکادمی چه خدماتی ارائه می دهد؟

موسسه تراست آکادمی چه خدماتی ارائه می دهد؟

دوره های تراست آکادمی در بوداپست مجارستان بیشتر به کلاس های آمادگی آزمون ورودی برای دانشجویانی که به دنبال تحصیل در دانشگاه های مجارستان و سایر کشورهای اروپایی از جمله لهستان، جمهوری چک، ایتالیا و فراتر از آن هستند، اختصاص دارند. خدمات تراست آکادمی علاوه بر برگزاری کلاس های شیمی، زیست شناسی، فیزیولوژی، اصطلاحات پزشکی و انگلیسی، شامل امکان راهنمایی رایگان در تمامی زمینه های اجاره مسکن ، خرید خانه، زندگی در بوداپست و غیره نیز است.

دوره های تراست آکادمی برای آمادگی آزمون های ورودی دانشگاه های مجارستان با محوریت دروس زیست شناسی، شیمی و زبان انگلیسی است که توسط اساتید مجرب ایرانی مثل دکتر اردلان فروغی و دکتر نیما رضوانی تدریس می شود. اکثر اساتید آکادمی تراست از دانشگاه داروسازی سملوایز فارغ التحصیل شده اند و یا حال حاضر در حال گذراندن دوره دکترا در این دانشگاه هستند. تخصص و راهنمایی آنها در کمک به دانشجویان به ویژه برای بهبود مهارت های زبانی و آماده شدن برای امتحانات ورودی دانشگاه مفید است.

به طور کلی، تحصیل در مجارستان با تراست آکادمی و کلاس های آمادگی آزمون ورودی آن، رویکردی جامع و حمایتی را برای دانشجویان بین المللی برای تحصیل در خارج از کشور در مجارستان و سایر کشورهای اروپایی فراهم می کند. با مربیان مجرب، طیف وسیعی از خدمات مفید و تمرکز بر موفقیت تحصیلی، دوره های تراست آکادمی یک انتخاب عالی برای دانشجویانی است که به دنبال ادامه تحصیل و دستیابی به اهداف شغلی خود هستند.

تراست آکادمی چه دوره هایی ارائه می دهد و هزینه این دوره ها چقدر است؟

تراست آکادمی چه دوره هایی ارائه می دهد و هزینه این دوره ها چقدر است؟

این برنامه ها که توسط مربیان با تجربه هدایت می شوند، آموزش علمی، عملی و تجربه دنیای واقعی را برای آماده سازی دانش آموزان برای حضور موفق در آکادمی ارائه می دهند. خدمات تراست آکادمی علاوه بر برنامه های تحصیلی، گزینه های برنامه ریزی انعطاف پذیر و دوره های توسعه حرفه ای را نیز برای پاسخگویی به نیازهای دانشجویان پرمشغله و متخصصان شاغل در بر می گیرد. به طور کلی، دوره های تراست آکادمی به دانش آموزان آموزش جامع و کاملی ارائه می دهد که آنها را برای موفقیت در زمینه های انتخابی خود آماده می کند.

جهت مشاهده وب سایت رسمی این اکادمی می توانید اینجا کلیک کنید.

هزینه دوره های تراست آکادمی نسبت به بسیاری دیگر از کالج های مجارستانی مقرون به صرفه است و گزینه هایی مثل آموزش آنلاین را نیز در بر میگیرد. همچنین برای دانشجویانی که تنها در یک مبحث نیاز به حمایت بیشتر دارند دوره های آموزشی به تفکیک دروس وجود دارد.

  • دوره Pre Medical به صورت عادی (غیر فشرده): شروع کلاس ها از ابتدای سپتامبر تا پایان مارس هر سال 7500 یورو
  • دوره فشرده Premedical شروع کلاس ها از ابتدای ژانویه تا پایان مارس هر سال 7000 یورو
  • دوره Pre Medical بصورت آنلاین و خصوصی بدون محدودیت زمانی 3500 یورو
  • دوره های زیست شناسی، فیزیولوژی و بیوشیمی به صورت کامل 1750 یورو
  • دوره کامل شیمی عمومی، معدنی و آلی 1750 یورو
  • دوره زبان عمومی 500 یورو
5/5 - (1 امتیاز)
فرم

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.