موسسه اعزام دانشجو آوای دانش آیریا
مشاوره رایگان تلفنی

هفت روز هفته از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب

فهرست مطالب
هزینه سفر به مجارستان در سال 2024
خانه » اطلاعات » هزینه سفر به مجارستان در سال 2024

فهرست مطالب

هزینه سفر به مجارستان در سال 2024

کشور مجارستان دارای جاذبه‌های گردشگری فراوان بوده و یکی از مهم‌ترین کشورهای اروپای مرکزی جهت سفر به شمار می‌رود. سفر به مجارستان قطعاً جزو بهترین انتخاب‌ها برای گشت و گذار در اروپا به حساب می‌آید. مجارستان دارای آب و هوای معتدل و جاذبه‌های گردشگری تاریخی و طبیعی بسیار زیادی است.

شما با سفر به مجارستان، تجربه‌ای بی‌نظیر از مناظر طبیعی و تاریخی این کشور خواهید داشت. در سفر به مجارستان می‌توانید از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی دیدن کنید و از مناظر طبیعی آن لذت ببرید. در این مقاله به تمامی هزینه‌های سفر به مجارستان خواهیم پرداخت. پس تا انتها با ما همراه باشید.

هزینه سفر به مجارستان در سال 2024

به صورت کلی هزینه سفر به مجارستان نسبت به سایر کشورهای اروپایی مقرون به صرفه بوده و به همین دلیل متقاضیان زیادی جهت سفر به مجارستان اقدام می‌نمایند. مهم‌ترین شهر مجارستان بوداپست است که به عنوان پاریس شرق نیز از آن یاد می‌کنند؛ که هزینه سفر به مجارستان بیشتری را برای شما عزیزان نسبت به دیگر شهرها دارد، واحد پول کشور مجارستان فورینت است؛ در نتیجه بهتر است برای هزینه‌ها، پول خود را به فورینت تبدیل کنید؛ در سال 2024 یک فورینت معادل 150 تومان است. البته در صورتی که نتوانستید فورینت کافی همراه خود ببرید، اصلاً نگران نباشید. با تبدیل کردن یورو یا دلار به فورینت در مجارستان به راحتی می‌توانید نیازهای خود را برطرف کنید.

در این رابطه بخوانید: جاذبه‌ های توریستی مجارستان/ مکان‌ های دیدنی در مجارستان

  • هزینه سفر به مجارستان با پرواز

هزینه‌ پرواز به مجارستان با توجه به شرکت هواپیمایی و نوع پرواز متفاوت است. در سال 2024 هزینه‌ی سفر به مجارستان از 12 تا 40 میلیون با توجه به نوع هواپیما و تعداد توقف متفاوت است. اصولاً توقف‌ها در شهر استانبول صورت می‌پذیرد؛ اما برخی از توقف‌ها در دبی یا فرانکفورت است. با توجه به محل توقف و نوع هواپیما، قیمت‌ها متفاوت است.

هزینه سفر به مجارستان با پرواز

  • هزینه هتل در مجارستان

به صورت کلی هزینه هتل در مجارستان با توجه به امکاناتی که ارائه می‌دهند، متفاوت و متغیر است. طبیعتاً هتل‌های 3 ستاره قیمت‌های مقرون به صرفه‌تری از هتل‌های 5 ستاره دارند.

هزینه یک شب اقامت در هتل های 3 ستاره از 20.000 فورینت شروع شده و تا هتل‌های 5 ستاره معادل 60.000 فورینت می‌رسند.

همینطور بخوانید: بهترین مراکز خرید مجارستان +‌ عکس و آدرس دقیق

همچنین هاستل یا اتاق‌هایی با چندین تخت نیز وجود دارند که هزینه‌ی اقامت در این مکان‌ها به نسبت هتل‌های مجارستان پایین‌تر است. به طور میانگین هزینه‌ی یک شب اقامت در هاستل‌های مختلف از 14.000 تا 20.000 فورینت متغیر است.

Maverick City Lodge از محبوب‌ترین هاستل‌های شهر بوداپست محسوب می‌شود.

وبسایت هاستل Maverick City Lodge: https://mavericklodges.com/en/city-lodge-budapest-hostel

  • هزینه اقامتگاه در مجارستان

اقامتگاه‌ها در مجارستان به نسبت هتل‌های این کشور بسیار مقرون به صرفه بوده و امکانات خوبی را برای مسافران فراهم می‌آورد. از طریق سایت Airbnb می‌توانید اقامتگاه‌های مختلف را بررسی کرده و بهترین گزینه را برای خود انتخاب نمایید. در این وبسایت تمامی اطلاعات راجع به موقعیت مکانی اقامتگاه، هزینه‌ی اقامت در مکان مورد نظر، همچنین امکانات اقامتگاه را مورد بررسی قرار می‌دهد. نظرات کاربران نیز در این سایت ثبت شده تا بتوانید راحت‌تر اقامتگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

هزینه سفر به مجارستان

آدرس سایت Airbnb: https://www.airbnb.ca/budapest-hungary/stays

  • هزینه تفریح در مجارستان

مهم‎ترین بخش سفر به کشورهای مختلف، گشت و گذار و تفریح در آنجا به شمار می‌رود. مجارستان کشوری با تاریخ غنی و جاذبه‌های گردشگری طبیعی زیادی است. به همین دلیل، آگاهی از هزینه‌ تفریح در مجارستان از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

مجارستان به دلیل دارا بودن منابع آب گرم طبیعی شهرت زیادی پیدا کرده است. به طور میانگین هزینه‌ی ورود به آب گرم‌های مجارستان 9400 فورینت است.

  • هزینه سفر به مجارستان و گشت و گذار

کشور مجارستان دارای برترین سیستم حمل و نقل در جهان است. هزینه‌ی گشت و گذار در مجارستان از طریق حمل و نقل عمومی بسیار مناسب است. به طور کلی شما با خرید بوداپست کارت (Budapest Card) به راحتی می‌توانید از وسایل حمل و نقل استفاده کرده و دیگر نیازی نیست تا هر دفعه بلیت تهیه کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که هر کارت برای یک نفر معتبر است.

همچنین بخوانید: ۱۰ هتل مجارستان شیک و لاکچری

از دیگر مزایای بوداپست کارت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سفر نامحدود با وسایل حمل و نقل عمومی، از جمله تله کابین در Zugliget / Buda Hills
  • 2 تور پیاده‌روی رایگان (یکی در منطقه‌ی بودا و دیگری در منطقه‌ی پست) و تورهای گشت و گذار با تخفیف متعدد،
  • تخفیف در برخی رستوران‌ها، چشمه‌های آب گرم، مغازه، کرایه ماشین و مکان‌های متعدد دیگر،
  • ورود رایگان یا با تخفیف به بسیاری از موزه‌ها و مکان‌های دیدنی،
  • اپلیکیشن موبایل رایگان و راهنمای صوتیهزینه سفر به مجارستان و گشت و گذار 
  • این کارت همچنین یک بروشور جیبی با نقشه‌‌ی بوداپست و سیستم متروی آن دارد.
  • بروشور نحوه استفاده از کارت را با جزئیات به شما توضیح می‌دهد. همچنین حق استفاده از تخفیف‌ها و مزایا را با توجه به نوع کارتتان برای شما شرح داده است.

قیمت‌های فعلی بوداپست کارت در سال 2024:

  • کارت 24 ساعته: 33 یورو
  • کارت 48 ساعته: 49 یورو
  • کارت 72 ساعته: 63 یورو
  • کارت 72 ساعت پلاس: 96 یورو (این کارت مزایای ویژه مانند تخفیف‌های متعدد و سفر دریایی رایگان در رودخانه‌ی دانوب دارد)
  • کارت 96 ساعته: 77 یورو
  • کارت 120 ساعته: 92 یورو

سخن پایانی

کشور مجارستان دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی است که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. مجارستان یکی از مهم‌ترین و زیباترین کشورهای اروپای مرکزی جهت سفر به شمار می‌رود. به صورت کلی هزینه سفر به مجارستان نسبت به سایر کشورهای اروپایی مقرون به صرفه است. واحد پول کشور مجارستان فورینت بوده و در سال 2024 یک فورینت معادل 150 تومان است.

در این مقاله به هزینه پرواز به مجارستان، هزینه هتل و اقامتگاه در مجارستان و هزینه تفریح در مجارستان و حتی هزینه گشت و گذار در مجارستان پرداختیم؛‌ به طور کل می‌توان گقت شما عزیزان هر آنچه که می‌بایست در رابطه با هزینه سفر به مجارستان بدانید را برای شما عزیزان شرح داده‌ایم؛ امیدواریم با مطالعه‌ی این نوشته، بهترین راه را جهت سفر به مجارستان و تأمین بودجه، پیدا کرده باشید و از اقامت خود در این کشور زیبا و تاریخی لذت ببرید.

از ابتدا تا انتها با شما هستیم.

5/5 - (2 امتیاز)
فرم

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.