موسسه اعزام دانشجو آوای دانش آیریا
مشاوره رایگان تلفنی

هفت روز هفته از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب

فهرست مطالب
لیست کالج های زبان مجارستان 2024 + مزایا و معایب
خانه » اطلاعات » لیست کالج های زبان مجارستان 2024 + مزایا و معایب

فهرست مطالب

لیست کالج های زبان مجارستان 2024 + مزایا و معایب

کشور مجارستان در سال های اخیر با رشد تعداد مهاجر مواجه شده است. وجود دانشگاه و کالج های معتبر، در کنار امنیت بالا و مقرون به صرفه بودن این کشور، نسبت به سایر نقاط اروپا، همگی باعث شده اند تا مجارستان به یکی از مقاصد محبوب، در میان متقاضیان ادامه ی تحصیل در اروپا تبدیل شود.

یکی از راه های محبوب جهت مهاجرت به کشور دیگر، مهاجرت تحصیلی است. برخی افراد علاقه مند هستند که در دوره های زبان در کشور های مختلف اروپایی شرکت کرده و از این طریق، زبان مدنظر خود را تقویت نمایند و از امکانات کشور مقصد، نهایت استفاده را برند. مجارستان از این قاعده مستثنی نبوده و همواره مؤسسات زیادی در این کشور هستند که دوره های زبان انگلیسی و آلمانی را به متقاضیان ارائه می دهند.

در این مقاله لیست کالج های زبان مجارستان را برای شما شرح داده و توضیحات کاملی در این مورد برای شما ارائه خواهیم داد؛ پس اگر قصد ورود به این مؤسسات و تحصیل در مجارستان را دارید، پیشنهاد ما این است که لیست کالج های زبان مجارستان را از دست ندهید و در ادامه ی این نوشته با ما همراه باشید.

لیست کالج های زبان مجارستان

کشور مجارستان عضو اتحادیه ی اروپا و حوزه ی شنگن بوده و یکی از بهترین راه های ورود به این کشور زیبا، اقدام جهت مهاجرت تحصیلی است. در لیست کالج های زبان مجارستان، نام مؤسساتی دیده می شود که در هر کجای دنیا از اعتبار بالایی برخوردار هستند. یکی از مزایای این لیست کالج های زبان مجارستان این است که شما نیازی به ارائه ی مدرک زبان، جهت ورود به این مراکز نخواهید داشت.

طول دوره های زبان در لیست کالج های زبان مجارستان، معمولاً یک سال یا معادل دو ترم است. شما با انتخاب هرکدام از گزینه های لیست کالج های زبان مجارستان، فرصت زندگی در کشور مجارستان و سفر کردن به دور اروپا، بدون هیچ محدودیتی خواهید یافت.

لیست کالج های زبان مجارستان

در لیست کالج های زبان مجارستان، سه زبان آموزش داده می شود که شامل زبان انگلیسی، آلمانی و مجاری هستند. به صورت کلی پذیرش در سه ماه سپتامبر، ژانویه و مه صورت می پذیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ددلاین ها، پیشنهاد ما این است که به سایت کالج های مد نظر خود مراجعه نمایید.

دوره ی زبان آلمانی اصولاً مخصوص افرادی است که قصد دارند که در کشور های آلمانی زبان مانند آلمان، اتریش یا سوئیس ادامه ی تحصیل داده یا زندگی کنند، مناسب است. این دوره ها از سطح مبتدی یعنی A1 یا سطح پیشرفته C2 در طول مدت یک سال (دو ترم) به علاقه مندان ارائه می شوند.

دوره ی زبان انگلیسی پر طرفدار ترین دوره بوده و به دلیل عدم نیاز به ارائه ی مدرک زبان مانند آیلتس، افراد زیادی خواهان شرکت در این دوره ها هستند. این دوره ها از سطح مبتدی تا پیشرفته (A1 تا C2) بوده و طول مدت آنها 1100 ساعت آموزشی خواهد بود.

دوره های زبان مجاری نیز به مانند دو دوره ی دیگر، از 6 سطح مبتدی تا پیشرفته به علاقه مندان ارائه شده و در طول یک سال، در پی ارتقا بخشیدن به سطح زبان این افراد خواهند بود.

لیست کالج های زبان مجارستان/ بهترین کالج های زبان

در این بخش به معرفی کلی و ارائه ی لیست کالج های زبان مجارستان خواهیم پرداخت:

لیست کالج های زبان مجارستان/ کالج دونا

کالج دونا یک کالج بین المللی بوده که در سال 2010 میلادی تأسیس شد. جالب است بدانید که مؤسس این کالج بین المللی، مهندس متین هاشم است. کالج دونا کالجی با عملکرد خوب در لیست کالج های زبان مجارستان محسوب می شود. برنامه ی آموزش زبان آلمانی در این کالج ارائه شده و 6.500 یورو در سال هزینه خواهد داشت.

یست کالج های زبان مجارستان/ شورای فرهنگی بریتانیا

شورای فرهنگی بریتانیا بیش از 75 سال است که در حوزه ی آموزش زبان انگلیسی به دانشجویان بین المللی فعالیت دارد. دوره های زبان انگلیسی را در 6 سطح A1 تا C2 ارائه می نماید. هزینه ی شرکت در کلاس های این مؤسسه از لیست کالج های زبان مجارستان 300 یورو در هر ترم خواهد بود.

لیست کالج های زبان مجارستان/ شورای فرهنگی بریتانیا

لیست کالج های زبان مجارستان/ کالج دانشگاه پچ

دانشگاه پچ یکی از قدیمی ترین دانشگاه های اروپا به شمار رفته و در سال 1367 میلادی تأسیس شد. این کالج در لیست کالج های زبان مجارستان، دوره های زبان انگلیسی و مجاری را برای علاقه مندان ارائه می نماید و 270 یورو در هر ترم هزینه دارد. جالب است بدانید که بیش از 5.000 دانشجوی بین المللی در دانشگاه پچ مشغول به تحصیل هستند.

لیست کالج های زبان مجارستان/ مؤسسه ی گوته

مؤسسه ی گوته یکی از مؤسسات معتبر در جهت اخذ مدرک زبان آلمانی است. خوشبختانه این مؤسسه در کشور مجارستان نیز دایر است و برنامه های آموزش زبان آلمانی را به متقاضیان ارائه می نماید. این دوره ها 330 یورو هزینه در بر دارد.

مؤسسه ی گوته

برخی دانشگاه های مجارستان نیز به صورت اختصاصی به آموزش زبان های مختلف می پردازند و پذیرای دانشجویان بین المللی هستند، که در این بخش به معرفی آنها می پردازیم:

لیست کالج های زبان مجارستان/ دانشگاه اووتوش لورند

دانشگاه الته، یکی از بزرگ ترین مؤسسات در لیست کالج های زبان مجارستان بوده و برنامه ی زبان انگلیسی و آلمانی را به علاقه مندان ارائه می دهد. این دانشگاه در سال 1635 میلادی تأسیس شده و با دانشگاه های زیادی در ارتباط است. برنامه ی دانشگاه الته در لیست کالج های زبان مجارستان در این دانشگاه، یک ساله بوده و 2400 یورو در هر ترم، هزینه خواهد داشت.

دانشگاه اووتوش لورند

لیست کالج های زبان مجارستان/ دانشگاه صنعت و اقتصاد بوداپست

این دانشگاه یکی از محبوب ترین دانشگاه ها در لیست کالج های زبان مجارستان بوده و از رتبه ی خوبی در میان دانشگاه های جهان و اروپا برخوردار است. دانشگاه صنعت و اقتصاد بوداپست، دوره های زبان آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی و مجاری را در سطوح A1 تا C2 به دانشجویان خود ارائه می دهد. هزینه ی شرکت در این کلاس ها از 270 یورو شروع شده و تا 1000 یورو در هر ترم می رسد.

دانشگاه صنعت و اقتصاد بوداپست

لیست کالج های زبان مجارستان/ دانشگاه کوروینوس

کالج دانشگاه در لیست کالج های زبان مجارستان از محبوبیت بالاتری برخوردار است؛ زیرا حوزه ی زبانی بیشتری را به متقاضیان ارائه می دهد. حدود 2.000 دانشجوی بین المللی در دانشگاه کوروینوس مشغول به تحصیل هستند. این کالج دارای 8  برنامه ی آموزشی برای زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی، پرتغالی، روسی و مجاری است. هزینه ی شرکت در این برنامه ها 2.500 یورو در هر ترم خواهد بود.

لیست کالج های زبان مجارستان/ دانشگاه سنت استفان

زمان تأسیس این دانشگاه به قرن هجدهم میلادی باز می گردد؛ پس این دانشگاه از قدمت زیادی در حوزه ی آموزش برخوردار است. دانشگاه سنت اشتیفان برنامه ی زبان آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، روسی، ایتالیایی، اسپانیایی، مجاری و چینی را به دانشجویان در سطح A1 تا C2 ارائه می دهد.

دانشگاه سنت استفان

شرایط و مدارک ثبت‌ نام در کالج های زبان مجارستان

در بخش گذشته به معرفی کامل لیست کالج های زبان مجارستان پرداختیم. به صورت کلی، هر دانشگاه و کالج، شرایط خاصی جهت پذیرش دانشجویان دارند؛ اما در این قسمت موارد مشترک این کالج ها را خدمت شما ارائه می دهیم. پیشنهاد ما این است که جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت دانشگاه مورد نظر خود مراجعه کرده و شرایط آن را به طور کامل مورد بررسی قرار دهید.

شرایط ثبت نام در کالج های زبان مجارستان به شرح ذیل است:

  • داشتن حداکثر سن ۳۸ سال: البته به این نکته توج داشته باشید که اگر سن شما پایین 30 سال باشد، از شانس بالاتری برخوردار خواهید بود.
  • حداقل مدرک دیپلم
  • گذرنامه با حداقل اعتبار 8 ماه
  • 3 قطعه عکس رنگی و جدید
  • بیمه نامه ی درمانی
  • انگیزه نامه
  • رسید هزینه ی ثبت نام
  • تمکن مالی هشت هزار یورو در حساب شخصی

سخن پایانی

در این مقاله لیست کالج های زبان مجارستان را برای شما عزیزان شرح دادیم. زندگی و تحصیل در مجارستان، امکانات و فرصت های زیادی را برای شما فراهم می نماید. شما با تحصیل در مجارستان و اخذ ویزای این کشور قادر خواهید بود، بدون هیچ محدودیتی در سراسر اروپا سفر کرده و از جاذبه های این قاره ی زیبا، نهایت لذت را ببرید.

مؤسسه ی آوای دانش آیریا در حوزه ی اعزام دانشجو به مجارستان تخصص دارد. متخصصان با تجربه ی ما، با انگیزه ی زیاد، از ابتدا تا انتهای مسیر پر پیچ و خم مهاجرت در کنار دانشجویان خواهند بود. اگر علاقه مند به تحصیل در مجارستان هستید، یا از لیست کالج های زبان مجارستان گزینه ای را مطلوب دیدید، با ما تماس گرفته یا فرم زیر را تکمیل نمایید تا در اولین فرصت با ما در ارتباط باشید.

از ابتدا تا انتها با شما هستیم.

برای ثبت امتیاز روی ستاره کلیک کنید
فرم

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.