موسسه اعزام دانشجو آوای دانش آیریا
مشاوره رایگان تلفنی

هفت روز هفته از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب

فهرست مطالب
تحصیل پزشکی در مجارستان
خانه » مقالات دانشگاه های مجارستان » تحصیل پزشکی در مجارستان

فهرست مطالب

تحصیل پزشکی در مجارستان دارای استانداردهای بالای آموزش با کیفیت اروپایی است، سیستم آموزشی این کشور از فرآیند بولونیا پیروی میکند و بسیاری از دانشگاه های مجارستان دارای سابقه طولانی در ارائه آموزش و خدمات پزشکی درجه یک هستند، دانشکده های پزشکی مجارستان در سراسر جهان شناخته شده و مورد احترام هستند و بسیاری از آنها در رتبه بندی دانشگاه های بین المللی رتبه بالایی دارند.

تحصیل پزشکی در مجارستان 2024| شرایط و هزینه‌ها به تومان

تحصیل پزشکی در مجارستان معمولاً شش ساله به طول می انجامد که شامل یک مرحله پیش بالینی و یک مرحله بالینی است. مرحله پیش بالینی بر آموزش علوم پایه و بنیادی مانند آناتومی، فیزیولوژی و بیوشیمی متمرکز است. مرحله بالینی در سال سوم تحصیل آغاز می شود. دانشجویان در مرحله بالینی در بخش های مختلف بیمارستان با مراحل تشخیص و درمان آشنا میشوند، مرحله بالینی به دانشجویان این فرصت را می دهد تا تجربه عملی در زمینه های مختلف مراقبت های بهداشتی کسب کنند.

تحصیل پزشکی در مجارستان 2024

مهاجرت تحصیلی به مجارستان جهت ادامه تحصیل در رشته پزشکی می‌تواند یک جهش بزرگ در زندگی شما عزیزان ایجاد کند به این دلیل که این کشور از بالاترین سطح علمی و همچنین ارائه بهترین خدمات و امکانات توجه بسیاری از دانشجویان بین المللی را به خود جلب کرده است، در این مقاله سعی بر این داریم تا نکات زیادی را در رابطه به مدارک، شرایط و هزینه تحصیل پزشکی در مجارستان را شرح دهیم اما به این نکته توجه داشته باشید که این عوامل به معیارهای زیادی بستگی دارد که شاید شما المانی را در اختیار داشته باشید که هم موجب تسریع در روند مهاجرت و همچنین کم کردن هزینه تحصیل پزشکی در مجارستان شما عزیزان شود؛ از این رو پیشنهاد ما به شما این است که در این روند با کارشناسانی در ارتباط باشید تا بتوانند با بروزترین اطلاعات به شما در این مسیر کمک کنند.

پیشنهاد ما به شما موسسه آوای دانش آیریا می‌باشد به این دلیل که مشاوره کاملا رایگان دارند و همچنین با بروزترین اطالاعات و آنالیز دقیق شرایط و نیاز شما بهترین روش و گزینه را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهند؛ جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با شماره تماس 09121464068 در ارتباط باشید.

شرایط تحصیل پزشکی در مجارستان به گونه‌ای طراحی شده تا دانشجویان علاوه بر کلاس درس و تجربیات بالینی، به طیف وسیعی از فرصت های فوق برنامه دسترسی داشته باشند تا دانش و مهارت های خود را گسترش دهند. بسیاری از دانشکده‌های پزشکی علاوه بر ایجاد فرصت تحصیل پزشکی در مجارستان،  با ارائه فرصت های تحقیقاتی مختلف امکان اکتشاف و نوآوری های علمی را به دانشجویان می دهند.

شرایط تحصیل پزشکی در مجارستان به گونه‌ای چیده شه تا یک محیط حمایتی و پرورشی برای دانشجویان فراهم شود. اعضای هیئت علمی این دانشگاه ها از اساتید مطرح و با تجربه بین المللی هستند که همواره متعهد به کمک و راهنمایی دانشجویان هستند. دانشگاه های پزشکی همچنین خدمات پشتیبانی مختلفی مانند مشاوره تحصیلی، تدریس خصوصی و مشاوره سلامت روان برای دانشجویانی ارائه می‌کنند تا اطمینان حاصل شود شرایط تحصیل پزشکی در مجارستان برای دانشجویان ایده آل است.

تحصیل پزشکی در مجارستان از کیفیت بالایی برخوردار است. این کشور به دلیل تربیت متخصصان بهداشت و درمان ماهر شهرت زیادی دارد، سیستم آموزش پزشکی مجارستان متمرکز بر آموزش عملی و تجربه بالینی جامع و کاربردی است و دانشجویان از حمایت ها و منابع ارائه شده توسط دانشکده های پزشکی بهره مند می شوند و فرصت های زیادی برای ادامه تحصیل و علایق تحقیقاتی خود دارند.

شرایط و مدارک لازم جهت اخذ پذیرش در رشته پزشکی در مجارستان

شرایط تحصیل پزشکی در مجارستان بسیار رقابتی است و متقاضیان باید الزامات خاص پذیرش در این رشته برای هر دانشگاه را برآورده کنند تا برای پذیرش در نظر گرفته شوند. این الزامات معمولاً شامل نمرات خوب در دبیرستان، قبولی در آزمون های ورودی، انگیزه نامه حرفه ای و توصیه نامه های خوب است. البته در شرایط خاص امکان تحصیل پزشکی در مجارستان بدون کنکور است.

متقاضیان بهتر است قبل از درخواست و پرداخت هزینه های آزمون های متعدد، شرایط خاص دانشگاه های مورد علاقه خود را بررسی کنند و با کمک کارشناسان آوای دانش بهترین دانشگاه را انتخاب کنند. برخی از مدارک تحصیل پزشکی در مجارستان بدون کنکور یا با کنکور عبارتند از:

شرایط عمومی تحصیل پزشکی در مجارستان
  • دیپلم دبیرستان / اولین مدرک تحصیل پزشکی در مجارستان

متقاضیان باید مدرک دیپلم دبیرستان یا معادل آن را داشته باشند تا برای پذیرش در تحصیل پزشکی در مجارستان در نظر گرفته شوند. در برخی از دانشگاه ها نمرات دروس دیپلم به خصوص دروس زیست، شیمی، فیزیک و ریاضیات در پذیرش اهمیت دارند؛ از این رو شما می‌بایست در روند اقدام برای تحصیل پزشکی در مجارستان دیپلم دبیرستان به همراه ریز نمرات را در اختیار داشته باشید.

  • قبولی در آزمون ورودی / تحصیل رایگان پزشکی در مجارستان

برای ورود به بسیاری از دانشکده های پزشکی در مجارستان متقاضیان باید در آزمون ورودی برای ارزیابی دانش خود در زبان انگلیسی، زیست و شیمی شرکت کنند. این آزمون توسط هر دانشگاه وبه صورت مجزا برگزار شود. و هر دانشگاه چندین و چند بار در بازه زمانی مارچ تا جولای آزمون را تکرار می کند.

موسسه آوای دانش به عنوان نماینده رسمی دانشگاه های پزشکی به صورت رایگان شرایط شما برای شرکت در آزمون را فراهم می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به آزمون ورودی رشته پزشکی مجارستان به این صفحه سر بزنید؛ همچنین برای تحصیل پزشکی در مجارستان به زبان انگلیسی شما می‌بایست مراحل قبول در آزمون ورودی را طی کنید.

به این نکته توجه داشته باشید که در صورت همکاری با موسسه آوای دانش این آزمون ورودی برای شما رایگان می‌شود.


تحصیل رایگان پزشکی در مجارستان
  • انگیزه نامه؛ انگیزه‌ی خود را روی کاغذ پیاده کنید

بسیاری از دانشگاه ها برای ارزیابی توانایی نگارشی و انگیزه متقاضیان برای دنبال کردن حرفه پزشکی از آنها انگیزه نامه میخواهند؛ که ساختار آن بسته به هر دانشگاه متفاوت است، از این رو شما می‌بایست برای استعلام شرایط انگیزه نامه برای تحصیل پزشکی در مجارستان نسبت به شرایط و دانشگاه انتخابی خود شرایط انگیزه نامه را پیگیری بفرمایید.

  • توصیه نامه

بعضی از دانشکده های پزشکی در مجارستان توصیه نامه ای از معلمان یا سایر متخصصان که می توانند ویژگی های علمی و شخصی داوطلبین را تأیید کنند، میخواهند؛ علاوه بر مدارک بالا، بعضی از دانشگاه ها نیاز به ارائه مدارک اضافی مانند رزومه، ریز نمرات و کپی پاسپورت نیز دارند؛ شرایط تحصیل پزشکی در مجارستان  و مراحل پذیرش برای هر دانشگاه و برنامه متفاوت است. حتما قبل از انتخاب دانشگاه و پرداخت هزینه ثبت نام آزمون با کارشناسان تحصیل در مجارستان آوای دانش مشورت کنید تا بهترین گزینه را پیش رویتان بگذارند.

معرفی ۴ دانشگاه‌ پزشکی برای تحصیل پزشکی در مجارستان

مجارستان خانه چهار دانشگاه معتبر پزشکی است که هر کدام مجموعه ای از برنامه ها و تخصص های منحصر به فرد را برای دانشجویانشان ارائه می دهند؛‌ در اینجا به معرفی کوتاهی از این دانشگاه ها می پردازیم برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به آنها روی لینک ها کلیک کنید.


هزینه تحصیل پزشکی مجارستان ۲۰۲۳
  1. تحصیل رشته پزشکی در دانشگاه سملوایز

دانشگاه سملوایز در بوداپست در پایتخت مجارستان واقع شده و قدیمی ترین دانشگاه پزشکی مجارستان است. این دانشگاه طیف گسترده ای از برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد را در رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و علوم بهداشتی ارائه می دهد. دانشگاه Semmelweis به دلیل برتری تحقیقاتی و همکاری های بین المللی خود و همچنین تعهد خود به توسعه جامعه و ابتکارات بهداشت عمومی در سطح جهان شناخته شده است. و هرساله تعداد زیادی از فارغ التحصیلان آن در مجارستان و سراسر جهان به عنوان متخصصان پزشکی موفق و تاثیرگذار به شهرت می رسند.

تحت شرایط خاص امکان تحصیل پزشکی در مجارستان بدون کنکور در این دانشگاه است؛ تحصیل پزشکی در مجارستان بدون کنکور نظر بسیاری از متقاضیان را برای تحصیل در این کشود جلب کرده است؛ اما همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم تحصیل پزشکی در مجارستان بدون کنکور تنها تحت شرایط خاصی صورت می‌گیرد؛ اگر شما هم از آن دسته از متقاضیانی می‌باشید که خواهان تحصیل پزشکی در مجارستان بدون کنکور هستید، ما به شما پیشنهاد می‌کینم با کارشناسان آوای دانش در ارتباط باشید تا شما را در این روند به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند.

  1. تحصیل پزشکی در دانشگاه سگد

دانشگاه Szeged در بخش جنوبی کشور مجارستان واقع شده است و طیف وسیعی از برنامه های پزشکی از جمله تحصیل تخصصی پزشکی در مجارستان، دندانپزشکی، داروسازی و علوم بهداشتی را ارائه می دهد. این دانشگاه به دلیل تعهد خود به تحقیق و نوآوری، با جامعه تحقیقاتی بزرگ و فعالی که روی پروژه‌هایی از علوم پایه تا آزمایش‌های بالینی کار می‌کنند و همچنین به دلیل امکانات مدرن و فناوری پیشرفته خود شناخته شده است. دانشجویان این دانشگاه به برخی از بهترین منابع آموزشی موجود در مجارستان دسترسی دارند؛ اگر قصد تحصیل در این دانشگاه را دارید و به دنبال هزینه تحصیل پزشکی در مجارستان می‌باشید با کارشناسان تیم آوای دانش در ارتباط باشید.

بهترین دانشگاه‌ های پزشکی در مجارستان

 

  1. رشته پزشکی در دانشگاه پچ

دانشگاه پچ در جنوب غربی مجارستان واقع شده است و برنامه های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی را ارائه می دهد. این دانشگاه به دلیل تاکید بر آموزش عملی و تجربه بالینی شناخته شده است، به طوری که دانشجویان زمان زیادی را در طول تحصیل خود در بیمارستان ها و کلینیک ها کار می کنند. دانشگاه Pecs برای تحقیق و نوآوری، با تمرکز بر یافتن راه‌حل‌هایی برای برخی از مهم‌ترین چالش‌های سلامتی که امروزه جامعه با آن مواجه است، شهرت زیادی دارد. این دانشگاه همچنین دارای یک جامعه دانشجویی بین المللی با دانشجویانی از بیش از 80 کشور است.

  1. رشته تخصصی پزشکی در دانشگاه دبرسن

دانشگاه دبرسن در دومین شهر بزرگ مجارستان واقع شده است و یکی از معتبرترین دانشکده های پزشکی در این کشور است. این دانشگاه برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد را در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی و همچنین طیف وسیعی از رشته های مرتبط با سلامت ارائه می دهد. این دانشگاه به دلیل شهرت علمی اساتید و جامعه دانشجویی بین‌المللی اش، با دانشجویانی از بیش از 100 کشور جهان که در این دانشگاه تحصیل می‌کنند، شناخته شده است. دانشگاه دبرسن یک جامعه تحقیقاتی بزرگ و فعال است که تمرکز اصلی تحقیقاتش بر راه‌حل‌های نوآورانه برای برخی از مهم‌ترین چالش‌های سلامتی که امروزه جامعه با آن مواجه است، متمرکز است.

اگر بتوانید در دوره بالینی در یکی از گروه های تحقیقی این دانشگاه بعنوان محقق فعالیت کنید امکان تحصیل رایگان پزشکی در مجارستان در این دانشگاه را دارید؛ از آنجایی که تحصیل پزشکی در مجارستان رایگان طرفداران زیادی دارد ما به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنم با ارتباط گرفتن با کارشناسان آوای دانش از شرایط  تحصیل رایگان پزشکی در مجارستان مطلع شوید و در صورت داشتن شرایط اقدام به تحصیل پزشکی در مجارستان رایگان کنید.

بهترین دانشگاه های مجارستان پزشکی در سال 2024

هر 4 دانشگاه پزشکی مجارستان در سطح بین المللی مطرح هستند و نقاط ضعف و قوت مخصوص به خود را دارند و نمی‌توان تنها با تکیه بر اعداد آنها را رتبه بندی کرد. رتبه‌بندی‌ های بین المللی سال به سال در معرض تغییر هستند و عوامل زیادی در انتخاب دانشگاه پزشکی باید در نظر گرفته شوند، مانند برنامه‌های ارائه شده، فرصت‌های تحقیقاتی، تخصص اساتید و خدمات پشتیبانی از دانشجویان؛ برای انتخاب بهترین دانشگاه با متخصصان مهاجرتی آوای دانش مشورت کنید تا شما عزیزان را در روند انتخاب بهترین دانشگاه مجارستان در رشته پزشکی راهنمایی کنند؛ همچنین شما با ارتباط گرفتن با کارشناسان ما می‌توانید از شرایط هزینه تحصیل پزشکی در مجارستان مطلع شوید.

شما می توانید با مراجعه به مقاله دانشگاه های مجارستان درباره انواع رتبه بندی دانشگاه ها و تفاوت هایشان بیشتر بخوانید.

بهترین دانشگاه های مجارستان در رشته پزشکی 2023
  • رتبه دانشگاه سملویز

   QS 2022: #200-250

   Times Higher Education 2022: #251-300

  • رتبه دانشگاه سگد

QS 2022: #600-610

Times Higher Education 2022 : 801-1000+

  • رتبه دانشگاه پچ

QS 2022: #800-850

Times Higher Education 2022: 8001-1000+

  • رتبه دانشگاه دبرسن

QS 2022: #670-680

801-1000: +Times Higher Education 2022

نحوه اخذ پذیرش پزشکی در مجارستان

برای تصمیم گیری درباره شرایط تحصیل پزشکی در مجارستان، ابتدا باید در مورد دانشگاه های مختلف پزشکی در این کشور تحقیق کنید. مجارستان 4 دانشگاه معتبر پزشکی دارد و هر کدام شرایط پذیرش و مراحل آزمون و قبولی و ثبت نام خاص خود را دارند. انجام تحقیقات کامل و شناخت هر دانشگاه برای یافتن دانشگاهی که به بهترین وجه با نیازها و علایق شما مطابقت دارد، مهم است. به برنامه های ارائه شده، شرایط پذیرش، هزینه های تحصیل و سایر عوامل مهم مانند مکان، زندگی دانشجویی و تخصص اساتید نگاه کنید.

پس از انتخاب دانشگاه، باید شرایط پذیرش و مدارک لازم را آماده کنید. این مدارک معمولاً شامل دیپلم دبیرستان همراه با ریزنمرات، پاسپورت، رزومه و گواهی قبولی در آزمون آن دانشگاه یا معادلش است. شرایط تحصیل پزشکی در مجارستان بدون کنکور برای داوطلبانی که لیسانس مرتبط دارد ممکن است فراهم باشد؛ از این رو اگر دارای مدرک لیسانس می‌باشید و قصد ادامه تحصیل پزشکی در مجارستان را دارید می‌توانید با کمک گرفتن از کارشناسان تیم آوای دانش اقدام به تحصیل پزشکی در مجارستان بدون کنکور کنید.

همچنین برخی از دانشگاه‌ها ممکن است به دوره های پیش نیاز خاصی مانند زیست شناسی یا شیمی نیز نیاز داشته باشند. مطمئن شوید که شرایط پذیرش برای هر دانشگاهی که به آن علاقه دارید را به دقت بررسی کرده و برای برآورده شدن به موقع آنها برنامه ریزی کنید. مهم است که توجه داشته باشید که شرایط پذیرش ممکن است از دانشگاهی به دانشگاه دیگر متفاوت باشد، بنابراین حتما شرایط خاص هر برنامه را بررسی کنید. بهتر است برای این کار از کارشناسان با تجربه آوای دانش کمک بگیرید.

تحصیل پزشکی در مجارستان

پس از تکمیل فرآیند درخواست، باید منتظر نامه پذیرش باشید. اگر پرونده شما مورد تایید دانشگاه قرار بگیرد، یک نامه پذیرش از دانشگاه دریافت خواهید کرد شرایط و ضوابط پذیرش، از جمله مهلت‌ها یا الزامات را به دقت مطالعه کنید؛ در نهایت، اگر تصمیم به قبول پیشنهاد پذیرش دارید، باید در دانشگاه و رشته مورد نظر ثبت نام کنید. معمولا تایید پذیرش و ثبت نام پس از پرداخت شهریه و ارسال مدارک به دانشگاه صورت میگیرد. حتماً شرایط و مهلت های ثبت نام را به دقت بررسی کنید و از کارشناسان تحصیل پزشکی در مجارستان آوای دانش استفاده کنید تا از نقل انتقال آرام به مجارستان و ثبت نام بی دردسر در دانشگاه اطمینان حاصل کنید.

قوانین تحصیل پزشکی در مجارستان

قوانین آموزش پزشکی در مجارستان به شدت توسط دولت کنترل می شوند تا اطمینان حاصل شود که دانشجویان از آموزش با کیفیت بالا مطابق با استانداردهای بین المللی برخوردار هستند. شرایط تحصیل پزشکی در مجارستان  و برنامه های درسی به گونه ای طراحی شده اند که دانش و مهارت های جامع پزشکی را که به دو مرحله پیش بالینی و بالینی تقسیم می شود، در طول شش سال به دانشجویان آموزش دهد.

در مرحله پیش بالینی، دانشجویان علوم پایه مانند آناتومی، فیزیولوژی، بیوشیمی و آسیب شناسی و همچنین در زمینه اخلاق پزشکی و مهارت های ارتباطی آموزش می بینند. در مرحله بالینی دانشجویان آموزش های عملی را در بیمارستان ها و کلینیک های دانشگاه را تجربه می کنند. در حین آموزش بالینی دانشجویان میان بخش های تخصص های مختلف مانند داخلی، جراحی، اطفال، و زنان و زایمان می چرخند تا تجربه عملی در زمینه های مختلف تحصیل پزشکی در مجارستان را کسب کنند.

قوانین تحصیل پزشکی در مجارستان

برای اطمینان از کیفیت بالای آموزش پزشکی در مجارستان، دولت از همه دانشگاه‌های پزشکی می‌خواهد که ارزیابی‌ها و اعتبارسنجی‌های کمیته اعتباربخشی مجارستان HAC را منظم انجام دهند. در این کمیته دانشگاه ها را بر اساس کیفیت تدریس، عملکرد تحقیقاتی، زیرساخت ها و بین المللی شدن ارزیابی می کند؛ علاوه بر این، دولت تعداد دانشجویانی را که می‌توانند در دانشگاه‌های پزشکی پذیرش شوند را نیز، تنظیم می‌کند تا اطمینان حاصل شود که تعداد فارغ‌التحصیلان متناسب با نیازهای سیستم مراقبت‌های بهداشتی کشور مجارستان است. وزارت ظرفیت پذیرش دانشجویان در دانشگاه های علوم پزشکی را بر اساس تقاضای پیش بینی شده برای متخصصان مراقبت های بهداشتی در سال های آینده تعیین می کند.

دانشگاه های پزشکی مجارستان نیز ملزم به رعایت استانداردها و دستورالعمل های بین المللی هستند. آنها باید دسترسی دانشجویان را به آخرین فن آوری ها و منابع پزشکی فراهم کنند و اطمینان حاصل کنند که اعضای هیئت علمی با تجربه و واجد شرایط برای تدریس هستند. این تضمین می کند که دانشجویان امکان تحصیل پزشکی در مجارستان با بالاترین کیفیت را داشته باشند و به خوبی برای ورود به حرفه درمانی آماده باشند.

هزینه تحصیل پزشکی در مجارستان 2024

 هزینه تحصیل پزشکی در مجارستان ممکن است هر سال متفاوت باشد و دانشجویان باید همیشه برای به روزترین اطلاعات در رابطه با هزینه تحصیل پزشکی در مجارستان 2024 با کارشناسان مهاجرتی آوای دانش تماس بگیرند. علاوه بر شهریه، دانشجویان باید هزینه های زندگی مانند خوابگاه، غذا، حمل و نقل و هزینه های شخصی را نیز پرداخت کنند؛ که مجموع این معیارها هزینه تحصیل پزشکی در مجارستان می‌شود؛ جالب است بدانید هزینه زندگی در مجارستان به طور کلی در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی کمتر است، اما همچنان بسته به موقعیت مکانی و سبک زندگی می تواند متفاوت باشد.

هزینه تحصیل پزشکی در مجارستان 2024

همچنین دانشجویان ممکن است واجد شرایط دریافت بورسیه یا برنامه های کمک مالی برای تحصیل رایگان پزشکی در مجارستان و دریافت کمک هزینه های زندگی باشند. این برنامه‌ها معمولاً مبتنی بر شایستگی یا نیاز هستند و توسط دولت مجارستان، دانشگاه‌ها و سازمان‌های خصوصی ارائه می‌شوند.

  1. هزینه تحصیل پزشکی در مجارستان 1402 (دانشگاه سملوایز)

هزینه تحصیل در مجارستان پزشکی برای برنامه شش ساله پزشکی در دانشگاه Semmelweis بسته به زبان آموزشی (انگلیسی یا آلمانی) از 15000 تا 18000 یورو در هر سال تحصیلی متغیر است. این دانشگاه همچنین برای دانشجویان ممتاز بورسیه هایی ارائه می دهد که شرایط تحصیل رایگان پزشکی در مجارستان را فراهم می کنند؛ برای استعلام هزینه تحصیل پزشکی در مجارستان به تومان در دانشگاه سملوایز با کارشناسان آوای دانش در ارتباط باشید.

  1. هزینه تحصیل پزشکی مجارستان 2024 (دانشگاه دبرسن)

هزینه تحصیل در مجارستان پزشکی دانشگاه دبرسن برای دانشجویان مجارستانی و بین المللی 16900 یورو در هر سال تحصیلی است. این دانشگاه همچنین بورسیه هایی را برای دانشجویان بین المللی بر اساس عملکرد تحصیلی و نیاز مالی ارائه می دهد؛برای استعلام هزینه تحصیل پزشکی در مجارستان به تومان در دانشگاه دبرسن با کارشناسان آوای دانش در ارتباط باشید.


پزشکی بدون کنکور مجارستان

  1. هزینه تحصیل پزشکی مجارستان ۱۴۰۲ (دانشگاه سگد)

هزینه تحصیل برای برنامه شش ساله پزشکی در دانشگاه سگد برای هر سال تحصیلی 15200 یورو برای دانشجویان است. این دانشگاه برای دانشجویان بین المللی بورسیه هایی ارائه می دهد که شرایط تحصیل رایگان پزشکی در مجارستان را فراهم می کنند؛ برای استعلام هزینه تحصیل پزشکی در مجارستان به تومان در دانشگاه سگد با کارشناسان آوای دانش در ارتباط باشید.

  1. هزینه تحصیل رشته پزشکی 2024 (دانشگاه پچ)

هزینه تحصیل در مجارستان پزشکی در دانشگاه پچ بسته به زبان آموزشی (انگلیسی یا مجارستانی) از 13000 یورو تا 16000 یورو در هر سال تحصیلی است. این دانشگاه برای دانشجویان بین المللی بورسیه هایی ارائه می دهد که تا 50 درصد از شهریه را پوشش می دهد؛ برای استعلام هزینه تحصیل پزشکی در مجارستان به تومان در دانشگاه پچ با کارشناسان آوای دانش در ارتباط باشید.

سخن آخر

مجارستان خانه چندین دانشگاه پزشکی معتبر است که طیف وسیعی از برنامه ها و تخصص ها را برای دانشجویان از سراسر جهان ارائه می دهد. این دانشگاه ها امکان دسترسی به تحصیلات با کیفیت، امکانات پیشرفته و اساتید و متخصصان پزشکی مشهور را برای دانشجویانی که میخواهند تحصیل پزشکی در مجارستان تجربه کنند فراهم می کند؛ دانشگاه‌های پزشکی در مجارستان به دلیل تمرکز بر آموزش‌های عملی مشهور هستند و فرصت‌های کافی برای کسب تجربه عملی در محیط‌های بالینی در اختیار دانشجویان قرار می‌دهند. این رویکرد عملی تضمین می کند که فارغ التحصیلان به خوبی برای کار و تحقیقات در حوزه سلامت آماده باشند.

صدور ویزای مجارستان

دانشگاه های پزشکی مجارستان علاوه بر برنامه های علمی قوی، دارای یک محیط آموزشی حمایتی و فراگیر هستند. آنها دسترسی دانشجویان را به منابع مختلف دانشگاهی از جمله کتابخانه ها، مراکز تحقیقاتی و سازمان های دانشجویی فراهم می کنند. علاوه بر این، بسیاری از دانشگاه ها امکان تحصیل رایگان پزشکی در مجارستان ،مسکن دانشجویی، غذاخوری و سایر امکانات را در محوطه دانشگاه برای دانشجویان فراهم می کنند تا اطمینان حاصل شود که دانشجویان حین تحصیل تجربه ای راحت و غنی دارند. به دلایلی که گفته شد تحصیل پزشکی در مجارستان یکی از بهترین گزینه های تحصیلات پزشکی در خارج از کشور است؛  دانشگاه های این کشور با ارائه جامع و کاملی از تحصیل پزشکی در مجارستان و با تمرکز بر آموزش عملی، امکانات پیشرفته و محیط آموزشی حمایتی، فارغ التحصیلان را برای تبدیل شدن به متخصصان پزشکی موفق و تاثیرگذار آماده می کنند.

برای دریافت مشاوره درباره تحصیل در مجارستان همین حالا با ما تماس بگیرید.

5/5 - (2 امتیاز)

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.